Gå til innhold

TES: OVERSIKT: hvor finne spesielle ting/våpen/armor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å få tilgang til våpen/rustninger/verdifulle gjenstander er det vel bare å gå opp i level og søke igjennom Alyeid ruiner. Du kan også gjøre quests for thieves guild, men da får du mest penger. Anbefaler at du blir god i lockpicking og sneaking og bryter deg inn i butikker om natten. Da kan du finne mye digg. Men hvis du er i lav level, forsøk å stig i level. Da får man enklere tilgang til bra items

Lenke til kommentar

Det skal litt til før du blir styrtrik på et brekk i en butikk, men du kan tjene et par tusen i den rette butikken uten å slite deg helt ut.

 

Selvom jeg ikke vet helt sikkert, da jeg stjeler lite selv, ville jeg tro at feks Rhandir's Staffs i Imperial City kunne vært et bra sted å tjene litt.

Lenke til kommentar
Er det slik at jo høyere level man er, jo bedre ting får man tak i i butikken? Jeg finner omtrent aldri noe som er særlig verdifullt.

6022576[/snapback]

 

 

Det er slik ja... dessverre. Men hvis du ikke liker dette kan du alltids laste ned moder som fjerner dette.

Lenke til kommentar
Det skal litt til før du blir styrtrik på et brekk i en butikk, men du kan tjene et par tusen i den rette butikken uten å slite deg helt ut.

 

Selvom jeg ikke vet helt sikkert, da jeg stjeler lite selv, ville jeg tro at feks Rhandir's Staffs i Imperial City kunne vært et bra sted å tjene litt.

6022608[/snapback]

 

Var akkuratt i den butikken, fant ingenting verdifult. De skapene med staver i gikk det ikke ann å åpne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...