Gå til innhold

Drømmefall - Sitter du fast tråden? *SPOILERS*

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du må ha med det lysende egget. Trenger du mer hjelp, så les postene over.

6406061[/snapback]

Har med det lysende egget, og har åpnet portalen, men kommer meg ikke gjennøm den... :no::hmm:

6406257[/snapback]

Har kommet meg opp stigen men på toppen er det bare en liten hule som fører ingen steder, eller er det jeg som gjør noe feil (eller har glemt og gjøre noe?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DRØMMEFALL - Får ikke levert datagreien til reza - kommer meg ikke opp trappen til der han bor. Føler jeg har gjort det som gjøres kan, men treffer ikke...

A hand anyone? :p

J.

Skrevet

Men det er det som er så rart... Jeg har kikket på postkassene, men no way, jeg kommer meg ikke opp den trappen!!

hihihi.... begynner å lure på om det har klikket helt for meg, her...

Ikke noen jeg skal snakke med, eller tenke eller få tak i før jeg kan gå opp?

har du prøvd å kikke på postkassene først? etterpå skal det bare være å gå opp trappa...

6500182[/snapback]

• 2 uker senere...
Skrevet
Men det er det som er så rart... Jeg har kikket på postkassene, men no way, jeg kommer meg ikke opp den trappen!!

hihihi.... begynner å lure på om det har klikket helt for meg, her...

Ikke noen jeg skal snakke med, eller tenke eller få tak i før jeg kan gå opp?

Gå tilbake til dataekspert venninden. Tror jeg var innom der for å innhente informajon. Du får beskjed om det har innhentet all nødvendig informasjon.

har du prøvd å kikke på postkassene først? etterpå skal det bare være å gå opp trappa...

6500182[/snapback]

6507183[/snapback]

• 2 uker senere...
Skrevet

Tsk tsk, hei dere.

Jeg sitter på en måte fast i Drømmefall.

Jeg fant Reza's lighter, men har ikke funnet noen logisk måte å bruke den.

I og med at det er flere slutter vil jeg gjerne gjøre alle mulige ting som muligens kan forandre på sluttsnurten.

Noen som vet hva jeg skal med lighteren?

Skrevet

Jeg sliter ved den vaktbikkjen. Jge kommer meg bort til døren til skjulet, men får ikek åpne den. Må jeg åpne den når toget kjører forbi? Hun sier vel noe sånnt som at den bråker for mye eller så. Mener å ha prøvd det ...

Skrevet

Heppsann. var et artig spill, men ble liksom ikke ferdig, det MÅ da komme et nytt spill?? Eller?? Jeg for min del skulle gjerne hatt det eventuelle nye i hånda nuh for detta var jaggu frustrerende. En annen ting, er det bare meg eller var det mye "fortelling" og heller mindre av action? Syns jeg brukte så mye tid på å sitte og lytte til samtaler osv. i stedet for å gjøre ting selv. Ellers syns jeg det var bra infløkt historie. Ble sittende på jobben og tenke på spillet, og for meg er det et tegn på et godt og interessant spill. Hipp hurra!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har kommet til når jeg skal få tak i *dyret* til hun crazy clara dama. for å så finne hun magda.

Jeg har funnet dyret, men hvordan skal jeg få tak i den? står en vakt og vokter plassen.

Skrevet
Jeg har kommet til når jeg skal få tak i *dyret* til hun crazy clara dama. for å så finne hun magda.

Jeg har funnet dyret, men hvordan skal jeg få tak i den? står en vakt og vokter plassen.

6719335[/snapback]

Du må snike deg inn når "trekkdyret" som går i midten står mellom deg og vakta, da ser han deg ikke.

Skrevet

6719335[/snapback]

Du må snike deg inn når "trekkdyret" som går i midten står mellom deg og vakta, da ser han deg ikke.

6726675[/snapback]

Ja, jeg fant ut av det:) Takk

Skrevet

morn dere..har hørt litt av hvert om dette spillet..men det jeg lurer på er om dette spillet er et: klikke på/klikke videre spill. Eller om det er et spill hvor du går rundt..som f.eks oblivion/morrowind/thief osv osv osv

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Kan noen hjelpe meg. Hvordan kommer jeg videre eter at jeg har fanget den edderkopp vakten i dusjen? Må finne deler til Reesas ødelagte wonka, men hvor gjør jeg dette?

Please hjelp meg fort:)

• 2 uker senere...
Skrevet
Runna akkurat spillet så jeg er åpen for support. :) Var et kjempespill, men ble litt skuffa av slutten... den er litt... spesiell.... men det åpner for en oppfølger.

6041456[/snapback]

Drømmefall- hint…

Hjelp! Jeg spiller April og er inne i hulen der stygge monstre løper rundt.

Jeg har funnet porten med runene og vet hva jeg skal gjøre med dem. Men jeg finner bare 3 steder jeg kan flytte på symbolene. Hulegangen som skulle huse det 4. symbolhjulet er dekket av gitter, og selv om jeg kommer meg på den andre siden, finner jeg ingenting.

Er det noen som kan forbarme seg over meg? Jeg har snart vært i hulen i 48 timer!!

Skrevet
Hjelp! Jeg er inne i hulen, (spiller som April), og det er sånne stygge monstre som løper rundt og sladrer til et gigantisk monster  :( ... og jeg vet at jeg skal gjøre noe med de runene på de figurene... og jeg har åpnet veien til "den nedre etasjen"... men jeg skjønner ingenting av hva jeg skal gjøre! Skal jeg bare gjette meg fram? Fint om noen kan hjelpe meg ;)

EDIT: YAY! Skjønte det nå :p!

6100295[/snapback]

Drømmefall- hint…

Hjelp! Jeg spiller April og er inne i hulen der stygge monstre løper rundt.

Jeg har funnet porten med runene og vet hva jeg skal gjøre med dem. Men jeg finner bare 3 steder jeg kan flytte på symbolene. Hulegangen som skulle huse det 4. symbolhjulet er dekket av gitter, og selv om jeg kommer meg på den andre siden, finner jeg ingenting.

Er det noen som kan forbarme seg over meg? Jeg har snart vært i hulen i 48 timer!!

• 2 måneder senere...
Skrevet
DRØMMEFALL - Får ikke levert datagreien til reza - kommer meg ikke opp trappen til der han bor. Føler jeg har gjort det som gjøres kan, men treffer ikke...

A hand anyone? :p

J.

6497360[/snapback]

Det er fordi du må GÅ opp trappen. Du kan ikke løpe opp. Hadde samme problemet. Skjønte ikke hva det var :p

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei! vet ikke om dette forumet er i bruk lenger siden det er så lenge siden noen har skrevet, men jeg prøver alikevel! ' :p Jeg sitter bom fast i en slags hule med April Ryan... jeg har kommet ned til underetsajen og funnet den porten med symbolene osv...men hvordan i svarte granskauen kommer jeg meg opp til annen etasje igjen?? også er det et sånt heavy troll som kommer å skal slåss, emn det går faen meg ikke å banke ham opp :ermm: hjelp meg om noen kan! :w00t::)

• 3 uker senere...
Skrevet
Hei! vet ikke om dette forumet er i bruk lenger siden det er så lenge siden noen har skrevet, men jeg prøver alikevel! ' :p Jeg sitter bom fast i en slags hule med April Ryan... jeg har kommet ned til underetsajen og funnet den porten med symbolene osv...men hvordan i svarte granskauen kommer jeg meg opp til annen etasje igjen?? også er det et sånt heavy troll som kommer å skal slåss, emn det går faen meg ikke å banke ham opp :ermm: hjelp meg om noen kan! :w00t:  :)

8407187[/snapback]

Sitter fast med det samme problemet! Men hvis dette blir lest, så står det tidligere i denne tråden, selv om jeg ikke forsto så veldig mye av det :( Men det er lov å prøve!

Skrevet

Litt vanskelig å forklare, men fikk hjelp herfra

De nederste tegnene på porten viser i hvilken retning selv runetavla er.

Var der tidligere i dag, og klart å runne hele dritten i løpet av dagen :p Spilt litt mye. Enig at det er veldig mye fortelling og dialog fremfor action. Tenker nesten ikke over Dreamfall som et spill, men som en nydelig interaktiv historie :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...