eroxz Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Er det noen free programmer man kan recorde fra skrive borde med? takk for svar
Rowdy Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Tenker du på å ta et "screenshot" ? Trykk på Printscreen, åpne paint, og lim inn.
eroxz Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 nei jeg tenker på ett program som reorder det man gjør på skrivebore. sånn som My Screen Recorder 2.5 men det koster penger. så luere på om det er noen som vet om ett gratis ett?
ZayCon Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 CamStudio er et bra record program Sorry, fant ikke link nå - har dårlig tid ZayCon
p@ge Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 er det "AutoScreenRecorder " du mener: http://www.wisdom-soft.com/products/autosc...corder_free.htm lykke til
Goscinny Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Camtasia virker bra for meg! Ikke i spill, thought. Da kan du bruke for eksempel fraps.
Kadmium Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har alltid hatt problemer med at det går så treigt når jeg tar opp med Camtasia. Det hakker på en måte. Jeg tar markøren bort til Start, og trykker. Så plutselig er jeg på Tilbehør, ettersom det hakker når jeg tar opp. Noen spesielle instillinger som er å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå