Gå til innhold

forsinka med innlevering av selvangivelse


Anbefalte innlegg

Heisann

 

ja eg har klart å drite meg ut nok en gang :)

 

hadde planlagt å levere inn selvangivelsen i kveld 30 april men siden eg var nede hos naboen fra klokka 2100 til over 2400 så klarte eg og bli forsinka med innleveringa på nettet. leverte den kl 0040

 

 

men saken er jo den at det er jo helg i morgen 1mai og da blir jo ikke posten henta og hvis noen leverte inn selvangivelsen etter at siste henting av posten på lørdag hva vil skje med dem ?

 

for fristen er da virkeligt 2400 30 april men siden posten ikke blir henta før 2 mai vi de og så få straffer ??

 

er det muligt for meg å trekke tilbake den innleveringen eg gjore i natt og levere den pr.post, slik at den blir henta 2mai ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får alltid forsinkelse uansett hvor rask jeg er. Å levering er fra du putter brevet i postkassen, å staten tar forbehold om at posten kan være litt sen. F.eks årsavgiften på bil betalte jeg 4 dager etter frist i år, gikk helt fint.

Lenke til kommentar

Hehe, hva er vitsen med å vente i flere uker før man sender den via nettet?

 

Nå blir det muligens straffetakst på dere ja. Den er bare på 2-300kr såvidt jeg husker, men helt unødvendig å få når man har hatt 3 uker på å sende inn da. Penger rett ut vinduet.

Lenke til kommentar
men saken er jo den at det er jo helg i morgen 1mai og da blir jo ikke posten henta og hvis noen leverte inn selvangivelsen etter at siste henting av posten på lørdag hva vil skje med dem ?

 

for fristen er da virkeligt 2400 30 april men siden posten ikke blir henta før 2 mai vi de og så få straffer ??

 

er det muligt for meg å trekke tilbake den innleveringen eg gjore i natt og levere den pr.post, slik at den blir henta 2mai ?

6019372[/snapback]

For selvangivelser sendt i posten er det poststempelet som gjelder (i praksis på lørdag som var).

Men ettersom du allerede har levert via nettet (selv om det er etter tidsfristen) er løpet kjørt for din del.

Lenke til kommentar

fikk denne i da 1 Mai trodde de hadde fri eg ?

 

Hei!

 

 

 

Det har vært antydning til køproblemer mot slutten av innleveringstiden så det vil nok ikke bli anvendt forsinkelsesavgift i ditt tilfelle.

 

Regner med at du fikk tilbakemelding om at selvangivelsen var levert.

 

 

 

Vennlig hilsen

 

xxxxx xxxxx xxxxxxxxxx

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...