Gå til innhold

For godt til å være sant?


Berg1ser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kvifor ikkje vente til sommaren også å gå for G80 og conroe?

Personlig ville ikkje eg ha gått for X1600pro agp. Ville ehller ha opgradert, evt. kjøpte alt nytt og gått over til Pci-e x16 og DDR2 minne.... Men det er opp til deg med avgjørelsen....

6018192[/snapback]

 

Jeg kommer nok ikke til å oppgradere uten at det dukker opp et veldig godt tilbud. Jeg må nok kjøpe ny maskin skal jeg holde tritt med utviklingen fremover. Nå som det nesten er blitt standard med dobbeltkjerne prosessorer på hovedkortet varer det ikke lenge før det blir standard med 3-4 grafikk kort. Om jeg skal driste meg til å spå om et par år... Huff, det blir dyrt... :p Tiden får vise...

Lenke til kommentar
Ja, jeg har faktisk fundert på det selv. Kanskje en idé å få en kraftigere vifte i maskinen og da?

6017436[/snapback]

 

En bedre skjermkortvifte ville gjort susen. Resten av maskinen din behøver ikke være glovarm selv om skjermkortet ditt er.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har faktisk fundert på det selv. Kanskje en idé å få en kraftigere vifte i maskinen og da?

6017436[/snapback]

 

En bedre skjermkortvifte ville gjort susen. Resten av maskinen din behøver ikke være glovarm selv om skjermkortet ditt er.

6020368[/snapback]

 

Men dersom skjermkort vifta sender den glovarme lufta inn i kabinette, så ville alt bli varmare... Håpar de skjøna meg :)

 

Edit: Det hadde vel vore fint med ein eller fleire ekstra kabinett vifte...

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Ja, jeg har faktisk fundert på det selv. Kanskje en idé å få en kraftigere vifte i maskinen og da?

6017436[/snapback]

 

En bedre skjermkortvifte ville gjort susen. Resten av maskinen din behøver ikke være glovarm selv om skjermkortet ditt er.

6020368[/snapback]

 

Men dersom skjermkort vifta sender den glovarme lufta inn i kabinette, så ville alt bli varmare... Håpar de skjøna meg :)

 

Edit: Det hadde vel vore fint med ein eller fleire ekstra kabinett vifte...

6020711[/snapback]

 

Flere kabinettvifter = mer støy. En bedre skjermkortvifte vil jo ikke tilføre noe mer varme inne i kabinettet. Den vil øke sirkulasjonen, noe som igjen bør føre til bedre kjøling ellers i kabinettet.

Selvfølgelig er det greit å ha en ekstra vifte, men jeg er ikke særlig glad i støy, så jeg styrer helst unna om jeg kan velge.

Lenke til kommentar
tharshan Postet 30/04-2006 : 23:15

  Kvifor ikkje vente til sommaren også å gå for G80 og conroe?

Personlig ville ikkje eg ha gått for X1600pro agp. Ville ehller ha opgradert, evt. kjøpte alt nytt og gått over til Pci-e x16 og DDR2 minne.... Men det er opp til deg med avgjørelsen....

 

Får man ikke DDR3 til Pci-e? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...