Madeo Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jukser aldri. Hver gang jeg dauer begynner jeg på nytt med ny figur! Save and Load er for feiginger! (Neida, jeg saver og loader før jeg dirker... men jukser ikke mer enn det..) 6016945[/snapback] den var drøy syns jeg, det er vel litt kjedelig og begynne på nytt hele tiden?
Piratpjokken Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Ej jukser ikkje. Det er humbug! Først av alt så ødelegger det spillopplevelsen din, for det andre blir du bare dårligere og dårligere i andre spill og! Ej har 3 forskjellige mods: horse armor, wiz tower og orrery. Skal laste ned noen armor og grafikk mods nå, men det vil ej ikkje sei ødelegger spillopplevelsen min. Ej må tilstå at eg har cheatet 1 gang.. men da holdt eg på å bli gal (brukte opp lockpickene). Da ble det player.additem b 1 (skeleton key. Anbefaler dere å gjøre questet som er et mage guild quest (tror eg), istedet for min vesle løsning her..)
h00v3r Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Nope jusker nok ikke, tror jeg har utnyttet noen bug i spillet uten at det har påvirket spillegleden min noe særlig, men sånne skikkelige enorme cheatses, bruker ikke jeg, liker ikke å gjøre spille eller quests enklere! Kanskje noen bugs gjør spillet enklere, men har ikke funnet noen av de!
Veritas_ Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hender jeg hopper opp på en stein og skrur vanskligheten på max og fyrer av 300 piler i en ogre for å øke marksman o.l.
h00v3r Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hender jeg hopper opp på en stein og skrur vanskligheten på max og fyrer av 300 piler i en ogre for å øke marksman o.l. 6017900[/snapback] Hehe, morsomste jeg har hørt, pluss at det er litt genialt også
Arang Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg må nok innrømme at jeg har brukt konsollen i ny og ne, men dette var bare for å kjøpe meg div. hus som jeg lett kan forestille meg at folk var takknemmelige nok til å gi meg i utgangspunktet. Det er i hvert fall den beste unnskyldninga jeg kommer på akkurat nå.
Akira Kurosawa Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg vet ikke hvordan jeg får opp console
Arang Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Til venstre for 1 er det en festlig liten knapp som ingen bruker. Trykk på den, det funker i hvert fall for meg. Denne: |
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Forutsetter at du bruker PC, da... Geir
_dAwn_ Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Runda Oblivion MQ i dag. Har ikke brukt noen cheats. Det er for dumt. Penger får man fort nok uansett! Eller det vil si at jeg har bruk kur for vampyr modden. Slik at jeg kan kjøpe en potion og kurere meg. Ble vampyr helt plutselig. Hadde ikke blitt smittet som jeg hadde sett... :S
teekej Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 i spill som gta for eksempel så brukte jeg masse cheat.........(etter jeg var ferdig med alle oppdragene) seff. Jeg har alltid tenkt når jeg skjøper spill at hvis man bruker cheat blir man fortere ferdig med spillet å da er pengene kastet i dass. I oblivion liker jeg å vente så lenge jeg kan med å save og hvis jeg dør så er det ikke krise om jeg må begynne på nytt. Tar bare lenger tid før jeg blir ferdig med spillet.(har ikke på autosave) Hvis jeg har suttet 4-5 spilletimer med ett problem så kontakter jeg forum men ikke før.
Trazzer Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Cheater ikke! Kommer ikke til å gjøre det eller! Cheating ødlegger jo hele spillegleden Kommer nokk kanskje til å legge til noen fan mods.. Men ikke sånn at det bir cheating Er ikke så stort fan av fan mods Men viss jeg finner noen kule møbler eller noe kommer jeg nokk til å legge dem til
Chub Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Har ennå ikke jukset i Oblivion, og var heller ikke tenkt å begynne. Tok heller to-tre kvelder for å få unna vampire-cure-questen (dog med en smule forum-hjelp), og har vel to mods til å fikse grafikken litt. Har nå kommet såpass langt at juks ikke er nødvendig (lvl 30, 80000g), gjør ekstra godt å vite at hvert eneste gull er ærlig fortjent. Prøver å bli så god som mulig, får jeg tar til på MQ. Eneste gang jeg jukser, er om jeg runder FPS-spill, og bruker cheats for å kunne spille på en litt annen måte, øker levetiden for spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå