Gå til innhold

Min aller nyeste film


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg dør innvendig 

 

Jeg håper du ikke gjør samme feilen som Trevakt... nemlig og lage enda en film!

Gi deg mens du enda har sjansen, for din egen skyld...

Trevakt har kommet ut med den tredje, og det er ikke den siste.

Det er egentlig en god stund siden jeg lagde den, men jeg var utestengt fra forumet da. Noen kommer sikktert til å bli ganske sure, men den er mest for gøy. Dere kan lese hva de har skrevet på warcrftmovies.

 

I level43 så jeg to lik som beveget seg akkurat som de var levende og jeg lagde en kort film om det.

 

Link

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, må desverre si meg enig med en del her. Det var ikke så bra filmer. Editeringen og slikt er helt greit, mye bedre enn det jeg har fått til de gangene jeg har prøvd, men innholdet i filmene var ikke noe bra. :p

 

Så begge twink filmene dine, den lengste var ikke noe særlig akkurat, og absolutt ingen twink. Det er ikke noe tøft å springe rundt i Redridge på lvl 19 å ta alliance på lvl 18 med 50% hp.

Nei, ta deg en tur til Duskwood. Der er det passe lvl for en lvl 19, er du en skikkelig twink så klarer du lett på ta 2 stk. på lvl 25 samtidig. ;)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
In Arathi Basin there was found two living dead bodys.

Neineineinei. Dette var ikke bra :no: . Det er noe med disse filmene som trenger noe som du rett og slett ikke har. Men selvsagt, det går an å gjøre noe med det.

 

Og forresten, living dead bodys?! Hva er living dead? Body i flertall skrives bodies.

 

Har ikke noe med filmen å gjøre, men skit au.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å lage fler filmer. Og det hjelper ikke å si:

Vennligst ikke lag flere filmer

Eller

hold deg borte fra filmen du Trevakt

Men dere kan spørre dere selv hva som blir det neste. ;)

Lenke til kommentar
absolutt ingen twink.

Jeg vet det. Men jeg får bedre ting hele tiden, og har tengt til å skaffe crusader.

Det er ikke noe tøft å springe rundt i Redridge på lvl 19 å ta alliance på lvl 18 med 50% hp.

Det var en i Redridge som var lavere leve enn meg. Og resten var samme eller høyere.

alle bare snakker om den første delen. Jeg tok med den fordi jeg trodde folk likte outdoor PvP, men jeg tok nok feil. =Øyvind=, har du sett hele?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg kommer til å lage fler filmer. Og det hjelper ikke å si:
Vennligst ikke lag flere filmer

Eller

hold deg borte fra filmen du Trevakt

Men dere kan spørre dere selv hva som blir det neste. ;)

6015022[/snapback]

Jeg gleder meg. :green:

 

 

Det var en i Redridge som var lavere leve enn meg. Og resten var samme eller høyere.

alle bare snakker om den første delen. Jeg tok med den fordi jeg trodde folk likte outdoor PvP, men jeg tok nok feil. =Øyvind=, har du sett hele?

Nei, beklager, jeg så ikke hele. Men jeg så en del av den, og spolte gjennom. Så en god del av WSG delen, ikke verst å få slike stats og bare 1 death, men ikke noen veldig syke crits. Blir nok bedre med crusader ja. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Trevakt: hva med å tenkte ut hva som skal være i filmen.. også får du flere folk med på å lage den..

Hvis filmen har en mening så blir den fort mye bedre..

 

Se denne: http://video.google.com/videoplay?docid=17...out+you&pl=true

 

den er bra gjennomført og har en mening/historie..

6015039[/snapback]

Jeg liker ikke den filmen så godt, men hvis jeg hadde hele dagen og flere acounts, kunne jeg ha laget en bedre. Neste film skal jeg bruke to spillere sammen, og den tror jeg blir ett gjennombrudd ..egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...