Aroaro Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Glemte å autosave før jeg gikk inn til Agarmir i Trentius Family Mausoleum. Klarer ikke å slåss mot de og dør hver gang. Kommer meg ikke ut heller pga manglende nøkkel. Siste autasave hva for flere dager siden. Kan noen hjelpe meg slik at jeg slipper å gå flere dager tilbake. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har du satt ned vansklighetsgraden? Mye enklere å drepe ting på Easy istedenfor medium Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Glemte å autosave før jeg gikk inn til Agarmir i Trentius Family Mausoleum. Klarer ikke å slåss mot de og dør hver gang. Kommer meg ikke ut heller pga manglende nøkkel. Siste autasave hva for flere dager siden. Kan noen hjelpe meg slik at jeg slipper å gå flere dager tilbake. 6009388[/snapback] Takk...det må jeg prøve... Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Har du satt ned vansklighetsgraden? Mye enklere å drepe ting på Easy istedenfor medium 6009399[/snapback] Klarte oppgaven jeg!!! Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Nøkkelen ligger i en av gravene inne der. Tror jeg. Edit: litt for sent Endret 29. april 2006 av BigFatty Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 De to var jo forbløffende lette her... Medium btw ^^ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Kommer veldig an på om man bruker mods eller ikke og hva slags klasse og level man er, så ikke bli 'cocky' nå Northern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå