Gå til innhold

Hvem spiller NHL 2K6


RRhoads

Anbefalte innlegg

NHL 2k6 ble sluppet i Norge i dag(28.04.06). Som den ishockeyfrelste personen jeg er, er dette noe jeg har ventet på siden 360 ble sluppet. Vil gjerne slippe å vente til over helga med å få tak i det, så hvis noen har sett det i en butikk i osloområdet, hadde det vært fint.

 

 

Hvem er det som spiller

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NHL 2k6 ble sluppet i Norge i dag(28.04.06). Som den ishockeyfrelste personen jeg er, er dette noe jeg har ventet på siden 360 ble sluppet. Vil gjerne slippe å vente til over helga med å få tak i det, så hvis noen har sett det i en butikk i osloområdet, hadde det vært fint.

6005873[/snapback]

 

Har forsøkt å finne dette spillet selv, uten hell :( Er også stor hockey-fan. Jeg holder også til i Oslo, så si fra hvis du får tak i det her.

Lenke til kommentar
NHL 2k6 ble sluppet i Norge i dag(28.04.06). Som den ishockeyfrelste personen jeg er, er dette noe jeg har ventet på siden 360 ble sluppet. Vil gjerne slippe å vente til over helga med å få tak i det, så hvis noen har sett det i en butikk i osloområdet, hadde det vært fint.

6005873[/snapback]

 

Har forsøkt å finne dette spillet selv, uten hell :( Er også stor hockey-fan. Jeg holder også til i Oslo, så si fra hvis du får tak i det her.

6010712[/snapback]

 

 

Ok.. jeg fant.. stovner senter.. på narvesen ved siden av ebgames.

Lenke til kommentar

Jeg spiller også på xbox 360...

gamer tag bluejudas

 

Noen som vet om det finnes et nordisk gamer community for NHL 2k6... kunne tenke meg å delta i liga??

 

Og er det noen som har hatt problemer med å koble til andre? Jeg får stort sett koblet opp og valgt lag og trøyer, men når jeg skal videre så disconnecter det!! Dette gleder ca. 90% av alle online kamper jeg prøver å starte!! I hvertfall var det sånn i går(fikk spillet i går!!). Noen ganger henger til og med spillet når connection problemet oppstår og da må jeg restarte xboxen. Får til og med ikke opp xbox live guiet!! Håper det ikke kommer til å være sånn fremover.

 

Btw, jeg har ikke noe problemer med COD2, battlefield, PES5, live for speed(pc) så nettet mitt bør være i orden!!

Endret av bluejudas
Lenke til kommentar
Jeg spiller også på xbox 360...

gamer tag bluejudas

 

Noen som vet om det finnes et nordisk gamer community for NHL 2k6... kunne tenke meg å delta i liga??

 

Og er det noen som har hatt problemer med å koble til andre? Jeg får stort sett koblet opp og valgt lag og trøyer, men når jeg skal videre så disconnecter det!! Dette gleder ca. 90% av alle online kamper jeg prøver å starte!! I hvertfall var det sånn i går(fikk spillet i går!!). Noen ganger henger til og med spillet når connection problemet oppstår og da må jeg restarte xboxen. Får til og med ikke opp xbox live guiet!! Håper det ikke kommer til å være sånn fremover.

 

Btw, jeg har ikke noe problemer med COD2, battlefield, PES5, live for speed(pc) så nettet mitt bør være i orden!!

6092458[/snapback]

 

 

Spiller nesten ikke dette spillet.. Har tilgode å få spilt en kamp online. skjer det samme hos meg som hos deg. Ikke får jeg spilt franchise heller. Da jeg er ferdig med spillet fryser det, og det har skjedd hver gang.

 

 

Det skal visst være mulig å spille det hvis man kobler fra harddisk og bruker memoryunit. har ikke kommet så langt. Venter på patch

Lenke til kommentar

Hvis det er noen som lurer på hvorfor man ikke får spilt mot folk online så gjelder det bare spill mot folk fra USA/Canada. Desverre listes spiller fra USA/Canada i listen over tilgengelige spillere, men det går ikke å connecte!! Sørg for å bare velge folk fra europa, da funker det fint :) ja ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...