Gå til innhold

Den store tråden om Qosmio-Serien!


Anbefalte innlegg

Man trenger ikke å kunne quote for å jobbe på Lefdal.

 

Pris for ansatte er innkjøpspris + moms.

6007463[/snapback]

Tror faktisk jeg vet det litt bedre enn deg.. Jobber der selv da.. :tease: gjør du?

6008164[/snapback]

 

I en alder av ca 15 så har du vel ikke lange ansetelsesforholdet tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man trenger ikke å kunne quote for å jobbe på Lefdal.

 

Pris for ansatte er innkjøpspris + moms.

6007463[/snapback]

Tror faktisk jeg vet det litt bedre enn deg.. Jobber der selv da.. :tease: gjør du?

 

EDIT: og forresten.. vet du hva innkjøpsprisen på denne maskinen er? Ingen som vet det som ikke jobber på lefdal / ekjøp og kan sjekke dette via deres datasystem.. :tease:

6008164[/snapback]

 

Nei men har sikkert mer erfaring en deg for det han sier er helt korekt...

 

Syntes du bør kutte ut dette tegnet " :tease: " da det er oppbrukt i denne tråden som også ikke fører noen vei :roll:

 

Man tjener ikke mye på bærbare maskiner i dag, så jeg tviler faktisk at du får noe særlig god pris på denne og da blir dette neppe et godt kjøp.

 

Man får Dell XPS som er mye mye råere både spesefikk og grafikkmessig til drøye 16,000,- så til andre vil jeg klart heller anbefale denne.

Lenke til kommentar

Greit.. Whatever.. ;) Har sjekket priser oppmot andre konkurrenter, og det lønner seg for meg å kjøpe denne dataen.. Tror egentlig at det bare er meg som vet hva denne prisen vil koste, med mindre du er ansatt ved lefdal selv.. :tease:

 

Var faktisk ikke derfor jeg lagde denne tråden, menmen.. ;)

 

EDIT: det er helt riktig at ansattpris er innkjøpspris + moms, men problemet er at han ikke vet hva innkjøpsprisen er, og kan derfor ikke kalkulere en pris utifra regnestykket sitt.. ;)

Endret av ThePatriot
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt produkt, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...