Gå til innhold

Signup for å hindre at squadhopping blir fjernet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I en litt uoffisiell liste over nye spillelementer og bugfikser står det blant annet at de i den kommende patchen vil fjerne squadjumping. EA spytter hele klanmiljøet i ansiktet ved å gjøre noe slikt. Alle profesjonelle klaner bruker squadhopping som en naturlig del av spillet for å få igjennom angrep og lignende.

Squadhopping gjør at spillet kjappere og mer dynamisk public også. Nå er det vel klanene det går hardest utover. EA, hvorfor gjør dere dette? Jeg hadde en oppfatning av at dere var veldig glad i penger, dette er iallfall ikke rett måte å få folk til å kjøpe AF og EF på.

Sign up for å hindre at squadhopping fjernes HER!

Endret av -Teddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid, ALLTID noen som skal klage og syte noe så utta grenseløst hver eneste gang det blir sluppet en patch... Hvis det er så fantastisk ille, så la vær og spill da vel! :wow:

Skrevet
Alltid, ALLTID noen som skal klage og syte noe så utta grenseløst hver eneste gang det blir sluppet en patch... Hvis det er så fantastisk ille, så la vær og spill da vel!  :wow:

6001043[/snapback]

Seriøst, bare vær stille. Spillet ødelegger for oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere og dreper "Snake078235".

Det ødelegger klanspillet, skjønner du det?

Skrevet
Spillet ødelegger for oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere og dreper "Snake078235".

Hei, ikke mobb Snake078235. Han er en fin fyr og en god inf, han skjønner bare ikke hva de svarte runde tingene som ligger midt veien er for noe ennå :!: :!:

Skrevet (endret)
Seriøst, bare vær stille.

6001108[/snapback]

Ehh.. Og hvem tror du at du er? En som kan be andre om å holde kjeft? Eehh, trokke det gitt.....................

6001218[/snapback]

Bare drittlei noobs som ikke skjønner at dette vil ødelegge for alle klaner som spiller kamper og kjemper i turneringer, mens du er opptatt med å hore med sniperunlocken din, L96A1, i en hel runde mens laget ditt blør ihjel.

Dette er det samme som at en fjott skulle endre hele fotballspillet, og sagt at man skal ikke skyte ballen INN i mål lenger, du skal chippe den oppi et badebasseng. Såpass stor gameplayforskjell blir det.

Endret av Bandidos-Pelle
Skrevet
Bare drittlei noobs som ikke skjønner at dette vil ødelegge for alle klaner som spiller kamper og kjemper i turneringer, mens du er opptatt med å hore med sniperunlocken din, L96A1, i en hel runde mens laget ditt blør ihjel.

Dette er det samme som at en fjott skulle endre hele fotballspillet, og sagt at man skal ikke skyte ballen INN i mål lenger, du skal chippe den oppi et badebasseng. Såpass stor gameplayforskjell blir det.

6001319[/snapback]

Jeg tror jeg er forelsket i deg BP. :love:

Skrevet (endret)

6001319[/snapback]

Er det faktisk overhodet mulig? Noob faktisk! Nei, jeg er ikke den som ligger og camper som snipre nei, og jeg setter lagspill særs viktig, da jeg hater og tape, noe man enkelt gjør om man ikke spiller på lag i dette spillet!

Den sammenligningen der var kanskje noe av det bedre jeg har hørt! Det er klart, det å chippe ballen oppi et badebasseng får jo fort frem de som har litt peil på fotballspill, så ja, det skiller amatørene fra proffene ja ;)

Check!

Endret av OShea
Skrevet (endret)
Er det faktisk overhodet mulig? Noob faktisk! Nei, jeg er ikke den som ligger og camper  som snipre nei, og jeg setter lagspill særs viktig, da jeg hater og tape, noe man enkelt gjør om man ikke spiller på lag i dette spillet!

Den sammenligningen der var kanskje noe av det bedre jeg har hørt! Det er klart, det å chippe ballen oppi et badebasseng får jo fort frem de som har litt peil på fotballspill, så ja, det skiller amatørene fra proffene ja ;)

Check!

6001430[/snapback]

Det handler ikke bare om å endre spillet, DET HANDLER OM Å ENDRE SPILLET I LOVLIG SEN TID SÅ RADIKALT. Det var derfor jeg trakk frem fotballspillet som et eksempel. BF2 har vært ute i et år nå, og er så og si ferdig hvis denne patchen slippes ut.

Jeg kaller deg noob for du forstår tydeligvis ikke hovedprinsippet og hvorfor det klages på patchen. Grunnen til det fungerte uten squadsystem i de tidligere BF-spillene, er fordi det FANTES IKKE COMMANDER. Man kunne snike seg rundt helt uten at noen visste det. Når squadsystemet kom i BF2 ble det oppveid av at man hadde commander som kunne SPOTTE (ja, det spiller ingen rolle om UAV-trailer er ute, man kan nemlig blindspotte, men det er sannsynligvis for avanserte greier for deg), dermed KAN man ikke lenger snike seg rundt UTEN å bli sett. Ved å endre squadsystemet blir commander OVERPOWERED, skjønner?

Commander kaster ikke bort tiden sin i kamper på kommandoer som: "You're the worst squad I've ever seen!" og "Next time, try following my orders" osv. Commander spotter, spotter, spotter, UAV, arty, supplies, spotter, spotter, spotter, UAV, arty, supplies, spotter, spotter, spotter.

Tror du det er lett å snike seg rundt, lillegutt? Tror du virkelig at i dette spillet som er så "fast-paced" at man har råd til å la en spiller ligge i bakhånd som spawnpunkt i flere minutter? Nei, enkelt og greit.

Du er har ikke peiling, rett og slett.

Endret av Bandidos-Pelle
Skrevet (endret)
Alltid, ALLTID noen som skal klage og syte noe så utta grenseløst hver eneste gang det blir sluppet en patch... Hvis det er så fantastisk ille, så la vær og spill da vel!  :wow:

6001043[/snapback]

Seriøst, bare vær stille. Spillet ødelegger for oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere og dreper "Snake078235".Det ødelegger klanspillet, skjønner du det?

6001108[/snapback]

*Knis* Kjør debatt da. Et triks for at folk skal ta en seriøst er at argumentene er så gode :!: :!:

MvH

Random pubbie server-hore

Endret av ibrotha
Skrevet
Hva er dette squadhopping for noe? hvorfor har det så mye å si for Klaner?

6001382[/snapback]

Enig, lurer også på hva dette er for noe. Jeg har spillt endel, men aldri fått vite hva det faktisk er for noe. :blush:

Skrevet (endret)

Forklaring på squadhopping: La oss sette oss i denne settingen; du er død. Du ser at både squadleadererne 2, 4, 7 og 8 er nære et flagg. Du bestemmer deg for å spawne på 4-ern. Du spawner på ham, dere tar kanskje flagget, og dere blir begge drept av tank. Greit, ingen squadleader å spawne på, da finner du deg en annen squadleader å spawne på. Du spawner på squadleader 7 som denne gangen er på et flagg lenger fremme.

Repeter, det betyr rett og slett at man ikke er i en squad lenge av gangen, og utnytter squadleaderne som et ekstra spawnpunkt.

Derfor er det så idiotisk når en squad er full, for da får ikke andre som vil utnytte seg av spawnposisjonen noen mulighet til å spawne der.

Grunnen til at dette har så mye å si for klaner, er fordi at man må hele tiden spawne på squadleadere på korrekt tidspunkt, gjerne flere om gangen. Det funker ikke som public hvor "sNiPeRsQuAd" er locked med en spiller eller hvor noobs følger squadleader sine ordre og sørger for at squaden til enhver tid er full.

@Oshea: Du heier i hvert fall på riktig fotballag, det skal du ha! :D

Endret av Bandidos-Pelle
Skrevet (endret)

BF2 utviklingen går vel til helvete. Signa meg på i går. Fjerner dei squadjumping blir det mindre intenst og meir ubalansert. Slik forsetter det. :/

Så det blir vel om ei stund GG for dei fleste klanspelarar:)

Endret av Elendil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...