Gå til innhold

Nye Alliance rase film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OT.. hvor går man med til olf IF? aldri sett det  :hmm:

6014506[/snapback]

 

Er ikke mulig.

6014917[/snapback]

 

 

hvorda har det seg at det er folk som har vært der da :dontgetit:

6014959[/snapback]

Før flere patcher var det en måte å kunne bare gå igjennom døra på, også kunne man bruke ressurect buggen. Om du skal klare det i dag må du redigere litt i en WoW editor, noe som IKKE er lovlig! :)

Lenke til kommentar

etter som jeg har forstått så etter 0.9 patchen så var det mulighet å ta en pvp kamp med en mage. Springe inn i det rommet. Og få polymorph og så med flaks så havner du innføre.

 

Det er og snakk om at som hunter så springer du bort til døra. står slik at pet´en kommer innføre. Og så bruke instant cast på beast of the eyes. Og så kan du springe litt der nede.

 

Den som og har blitt diskutert en del om er at i den ene gangen mellom midtdelen og AH. så kan du bruke clipping til å komme inn (springe mot veggen og treffe på rett punkt)

 

Viss man søker på Old Ironforge på video.google.com så vil du finne en del filmer med det.

 

Edit: Trur jeg sporte en del ut i forhold til hva tråden handler om.

Men siden enkelte folk spurde så følte jeg denne posten passet her litt

Endret av XeLix
Lenke til kommentar

jeg har i Old Ironforge 2 ganger, ene gangen blinka jeg rett igjennom døra med en mage, andre gangen gjorde jeg som XeLix sa med hunter sånn at pettet mitt løp rundt der nede. Begge måtene har blitt fiksa nå så de funker ikke lenger.

Lenke til kommentar

Er fortsatt mulig, man må bare være litt kreativ. Se for deg at du står med nesen vendt ned mot "The Great Forge" når du står med kroppen i døra til tronrommet. Snu deg mot høyre, og følg veggen til den ender inn i en 90 graders sving til høyre. Denne veggen er en av veggene som lager "inngangen" til Old IF, noe man utnytter. Selv om de har fjernet muligheten for å blinke igjennom vegger, og sende pets ned, så kan man fortsatt komme seg inn i vegger både her og flere andre plasser i verden. Det man trenger er tålmodighet, og litt guidelines.

 

Det du gjør er å stå mot veggen, sett autorun på (ikke nødvendig, men er vanskelig uten) og spring mot veggen. Dealen er å "gli" inn i veggen ved å finne en av de utallige små glippene hvor teksturer møtes. Dette gjør du ved å springe med en knøttliten grad til venstre eller høyre, akkurat stor nok til at du beveger på deg til en av sidene, men samtidig veldig liten. Tenk deg at du svinger så lite, at alternativet ville være å springe rett frem, da har du funnet den. Det du så gjør er å la karakteren din vandre til den finner et spor. Du merker at du har funnet et spor ved at den automatisk slutter å svinge, og at du gradvis glir inn i veggen. Å komme seg helt inn vil ta 3 min når du har kommet i gang, så derfor er det lurt med autorun. Stopper du kan du i verste fall bli stuck i veggen.

 

For å komme ut må du bruke hearthstone med mindre du ikke er mage, hunter eller warlock, så tenk på det før du går inn.

Lenke til kommentar
Man ser at det bare er kødd. Spesialt med at det står alliance falg bak, og at det er en bloodelf i bur.

Men jeg synes mount stedet var bra ide.

6013947[/snapback]

 

Uhm, de skal jo da være Alliance. Ergo ikke så veldig merkelig med Alliance flagg.

 

Bloodelf er Horde som jo er fiende, og den nye rasen på den siden. Noe som kan gi en fin tråd i historien til Kobolds og hvorfor de joina The Alliance.

 

 

Meeeen, tror fortsatt mer på Draenei.. Men videoen var faktisk ikke så verst laget.

Eneste var at alle så like ut..

 

 

Edit: De er jo miners og graver etc. Mulig derfor under IF.

Endret av Folcom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...