Simen Rasmussen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Når jeg trkker ctrl + alt + delete kommer ingenting ! Hva er den alternative metoden?
Simen Rasmussen Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 denne filen er i bruk av et annet program ?
Thor. Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det kan være tastaturet som fungerer eller det kan også være et virus som gjør det. prøv med adaware i starten og se om det hjelper
Simen Rasmussen Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 (endret) Det gikk ikke, men det er vell en annen måte å komme seg inn i oppgavebehandling på - enn å trykke ctrl alt delete? Trenger den mest for å anngi affinitet til spill. Endret 28. april 2006 av Simen Rasmussen
Sweet Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 høyre klikk på den blå taskbaren nederst på skrivebordet. Høyr eklikk > oppgavebehandling Sweet
Zink Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det gikk ikke, men det er vell en annen måte å komme seg inn i oppgavebehandling på - enn å trykke ctrl alt delete? Den finnes i C:\Windows og heter 'TASKMAN' men jeg tviler på at den kan åpnes derfra. Ta heller en kikk på oppstart i 'System Config Utility': Skriv i Kjør, msconfig, og se om du har installert 3-dje parts systemverktøy som kan disables/ avinstalleres (og restart). Det kan se ut som du har to programmer gående med samme oppgave.
Simen Rasmussen Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 høyre klikk på den blå taskbaren nederst på skrivebordet. Høyr eklikk > oppgavebehandling Sweet 6008098[/snapback] Det gikk ikkje
Simen Rasmussen Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Det gikk ikke, men det er vell en annen måte å komme seg inn i oppgavebehandling på - enn å trykke ctrl alt delete? Den finnes i C:\Windows og heter 'TASKMAN' men jeg tviler på at den kan åpnes derfra. Ta heller en kikk på oppstart i 'System Config Utility': Skriv i Kjør, msconfig, og se om du har installert 3-dje parts systemverktøy som kan disables/ avinstalleres (og restart). Det kan se ut som du har to programmer gående med samme oppgave. 6009268[/snapback] Hmm.. Hva skal jeg se etter da ? For å se om det er to like ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå