Xanitra Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg er en ny priest. Lurer på hva jeg skal ha som professions.. Herbalism og alchemy frister litt.. Men tailoring synes jeg også høres litt kult ut siden priest nesten bare bruker cloth.. hjelp herunder, takk:)
dnthalhuk Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 (endret) Tailoring/skinning kan være morsom å ha når du levler på grunn av man kan lage sitt eget equipp da. Dessuten gir skinning ekstra inntekt siden du kan selge leather du ikke bruker på AH. En annen combo er Mining/Skinning og selge alt du finner på AH, da tjener du fort en del ekstra gull. Hvis du er interessert i litt mer langsiktige proffesions bør du kanskje se på Enchanting, Engenering og Alchemy. Disse tjener man svært lite på i starten, Enchanting f.eks gjør vel heller at du går i minus, men hvis du skiller disse til 300 og får rare recipes før andre på serveren kan du tjene mye gull. Du kan også tjene gull med bare "vanlige" rare recipies, men det blir ikke like mye. Når det gjelder Engenering så er det i hovedsak resistance trinketene som jeg alltid funnet fristende, men det er også mange andre morsomme items man kan lage. Som f.eks Nifty stopwatch som gir deg en sprint effekt i noen sekunder. Kan være grei å ha nå du levler i et område med gankers. Alchemy er kanskje det tryggeste valget av de tre. Fordi du vil alltid ha bruk for potions (og det vil andre også) i endgame, og dermed kan du tjene en del gull med å lage dem å selge på AH. Dessuten får du muligheten til å transmute ting, og dette vil du også tjene litt på, av samme grunn som potions. Endret 27. april 2006 av 1337Antikatt
wilzoo Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Kjør tailoring ihvertfall, Truefaith Vestments er verdt det
Superslask Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 For å tjene penger lønner det seg å gå den veien at du kan levere forbruksvare. Herbalist og enchanter / alchemist må være det aller mest lønnsomme. Skinning til en viss grad, men siden lær er utrolig lett å skaffe er det somregel overflod av det, altså lavere og lavere priser.
Xanitra Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 men kan jeg ikke bare kjøpe truthfaith vestments fra noen å ta herba / alchem ?
Jørgen Sørheim Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Herbalism og mining, drit i resten. Folk trenger herbs til pots (som forsvinner, og må kjøpes på nytt), og rogues (vanligvis den mest populære klassen på enhver server) trenger swiftthistle til thistle tea og fadeleaf til blinding powder. Det er fint lite penger i alchemy, med mindre du er den eneste (eller en av få) som selger den aktuelle potionen. Om du er en av mange som tilbyr det samme, blir du underbydd, og du ender opp med å selge pots for det samme som mats kan selges for. Ikke gidd. Mining resulterer i metall og steiner, og dette brukes ofte av lvl60-chars som powerlevler engineering. De har ofte flust med gull, og betaler gjerne 2g per stack med copper bars istedenfor å lære mining og bruke en halvtime utenfor Ogrimmar. Når du er blitt lvl60 og har penger, så kan du selvfølgelig vurdere et crafting-yrke. På veien til 60 er det bortkastet, du kaster bort tid og energi på å levle opp yrket. Skinning kan det også være penger i, spesielt hvis du knerter mobs som devilsaur eller drager. Da må du gjerne være en klasse som takler å drepe disse uten nevneverdige problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå