audmahau Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg har laget en Flashanimasjon som jeg har publisert som HTML-fil. Når jeg legger denne ut på server, åpner HTML siden og tar musepeker over animasjonen, kommer det en markert ramme rund animasjonen. Dersom jeg klikker en gang på animasjonen går det bort. Hvordan unngår jeg at denne firkanten kommer opp rundt flashfilmen? Se Testside Endret 27. april 2006 av audmahau
kjeklulf Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det kan du ikke. Den vises i Internet Explorer som resultat av en rettssak du kan lese om her: http://news.com.com/Microsoft+updates+IE+a..._3-6044418.html
Howard B Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Så hvorfor kommer det ikke da en ramme rundt flash reklamene som er på hw.no? Har lurt på det samme jeg og...
audmahau Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 (endret) Enig, man finner det ikke på f.eks VG... Hvordan ommgås de da dette probl? Endret 27. april 2006 av audmahau
kjeklulf Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det gjør det. Du merker det ved at du må klikke to ganger på reklamen for å gå til den siden. Når du har gjort det en gang virker det som den husker det for det objektet selv om innholdet endres til neste gang du kommer inn.
audmahau Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 Oki, nytt problem: jeg har en Flashanimasjon som jeg henter inn i HTML ved bruk av <object>. Videre plasserer jeg animasjonen på siden ved bruk av CSS. Dette fungerer greit i Firefox og IE, men ikke i Opera. Flashanimasjonen blir hentet inn, men jeg får ikke til å plassere den...
audmahau Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 ingen som har peiling på hvordan jeg fikser dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå