ArizarD Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) Innledning Guilden vår heter <Ascension> og vi befinner oss på Boulderfist PvP Realm, vi er en Horde guild som har mange erfarne og hyggelige spillere. For tiden er vi interresert i å rekruttere enda flere medlemmer, klassene vi trenger i rekkefølge av prioritet: druids, hunters, mages, warlocks, priests, shamans. Vi kommer til å fokusere mye på endgame raiding, vi har et demokratisk system som vi fører i guilden og prøver å gjøre så mye som mulig rettferdig for alle, gjensidig respekt og logisk konfliktløsning er også en av våre sterke sider. Er du interresert i PvP derimot, så passer vi også i dette aspektet med tanke på at mange av oss er svært glad i PvP og vi har flere tidligere rank 12+ spillere i guilden, så om du er nybegynner eller en veteran vil du få den hjelpen du trenger for å ha det morsomt, noe grindegjeng kommer vi ikke til å være for å si det sånn, fokuset ligger på å ha en sterk og hyggelig community og ikke minst kose seg og ikke la WoW føles som en slags jobb. Generell informasjon I skrivende stund har vi 35 medlemmer, vi har allerede satt opp en karakter som heter Guildbanker som skal ta seg av ting som ingots, potions osv. senere i spillet. Vi gjør ofte instances sammen, vi bruker også å lage guildraid og bare dra ut å angripe Alliance overalt, sist var vi innom Ashenvale, Darkshore og Menethil Harbor og det skapte selvsagt mye irritasjon blant Alliance...gudskjelov for det. Vi bruker TS2 (TeamSpeak) for å kommunisere, serveren vår er privat og kan holde opp mot 70 stykker på en gang, så nok plass er det hvertfall. Vi har etablert guildforums og en egen guildside som kommer opp etter hvert. Også viktig å merke er at vi ikke er "my countrymen only guild", det mener vi i Ascension blir for idiotisk og tåpelig, vi er en internasjonal guild som har medlemmer fra rundt omkring i verden. Så å kunne kommunisere på engelsk er et selvfølge for å kunne få medlemskap. Oppsummering Hvis du er interresert i å joine oss, stikk innom Ascension Guild Forums registrer deg (går fort) og lag en application på recruitment avdelingen. Vi har for ikke så altfor lenge siden satt lvl requirement til 20+, men er du en aktiv og målbevisst spiller, vil du sannsynligvis komme inn uten noen problemer. Bare vis at du har det som skal til. Og kommer du inn, vil du ikke angre på at du valgte oss, det har ingen gjort hittil. P.S. Poster dette fra kontoen til en venn, siden jeg ikke orker å registrere meg for å lage en thread. Endret 26. april 2006 av ArizarD
Omar Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Bump! Ser bra ut, men et lite tips bare... Sett lvl req til 60.
JPNord Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ehe, ny server da.. Ikke mange 60's der skulle jeg tro.
J@cob Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg har lyst til å lage en horde, og når den tiden kommer skal jeg mer en gjerne ta kontakt!
royale Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 ROFL! Guilden min heter også Ascension!! hahaha!!
ArizarD Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 ROFL! Guilden min heter også Ascension!! hahaha!! 6004731[/snapback] ... trenger du psykisk hjelp?
royale Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 (endret) ROFL! Guilden min heter også Ascension!! hahaha!! 6004731[/snapback] ... trenger du psykisk hjelp? 6005492[/snapback] ja takk. Neida, jeg er medlem i guilden Ascension på Drak'thul, kommet langt i aq40, kjekt å ha en annen horde guild med samme navn på en annen server. Endret 28. april 2006 av ctv
Amon Amarth Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 alliance guild på talnivarr (min) heter også Ascension =)
.Marcus Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Er vel også en på Silvermoon som heter Ascension.
ka1ser Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Noen på Burning Blade som er med å lager et alt-guild som heter Ascension?
PSV Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Er ett guild som ble laget for noen dager siden som heter Ascension på Aszune realm, horder dem også..
Qwert123 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 ROFL! Guilden min heter også Ascension!! hahaha!! 6004731[/snapback] ... trenger du psykisk hjelp? 6005492[/snapback] ja takk. Neida, jeg er medlem i guilden Ascension på Drak'thul, kommet langt i aq40, kjekt å ha en annen horde guild med samme navn på en annen server. 6006737[/snapback] jeg tror seriøst jeg har sett et guild med de navnet på hver eneste server jeg har spillt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå