shizz kebab Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hei. Jeg har et spørsmål. Jeg har nå 2 PC'er som jeg veksler på med å spille. Problemet er at jeg vil ha samme interface som jeg har på den ene PC'en på bgge to. Hvordan kan jeg gjøre dette? Funker det å lagre det på en CD og overføre, og hvilke mapper skal jeg sende over da? Bruker bl. a. Discord Action Bars, så hvordan får jeg overført options slik at jeg får det likt som på min ene PC?
KillerX Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Kopier med wtf,wdb mappa? var vell sånn det var om jeg husker rett :o
shizz kebab Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Og addon-mappa da? Men ikke Data-mappen? Er usikker.
oophus_3do Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Kopier med wtf,wdb mappa? var vell sånn det var om jeg husker rett :o 5992274[/snapback] Ja du trenger bare å kopiere Interface,WTF og WDB mappa. Så skal det være iorden.
Amon Amarth Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Er jo ikke så jævla vanskelig å laste ned addonsene på andre pc'n også da, tar kanskje litt tid å konfigurere dem
DeeTee Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Ummm Interface og WTF WTB trengs ikke, der er bare databaseting så det går foretere å laste.. Om man har problemer med å loote ting og/eller sliter med lagg, kan det lønne seg å slette WDB mappa en gang i blant.
MindTooth Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Kan anbefale UI Central. Alltid greit å ta en clean config av addonsene nå å da. Siden det lagres masse info mellom hver gang.
shizz kebab Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Er jo ikke så jævla vanskelig å laste ned addonsene på andre pc'n også da, tar kanskje litt tid å konfigurere dem 5993122[/snapback] Orker ikke konfigurere. Har haugevis av addons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå