Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herre, Requiem for a Dream-temaet blir brukt overalt virker det som.

6152153[/snapback]

Hvor da mener du?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må få det ut nå. I det siste har jeg rett og slett bare dritet i skolen, har sikkert 1, 1, 1 ,1 og 2 3ère. Jeg kommer ikke til å få meg noen jobb, jeg stryker på eksamen idag og jeg driter nesten på meg når jeg tenker på hvor surt livet kommer til å bli, finns det noe trøst egentlig?

Skrevet
Pappa sine gamle kollegaer ble hengt ut av DN. Da lo vi godt.

6152121[/snapback]

Argumentasjon som "jeg heter Gøran og har vunnet prisen for kritisk og undersøkende journalistisk", underforstått at han da er en super journalist som aldri tar feil og intervjuer folk som ikke har noe med saken å gjøre er litt vel DN. De elsker å henge ut folk.

Ørnen er et symbol på USA. Enig så langt. At jeg i tillegg har foretrukket Bush i de siste presidentvalgene kommer i tillegg.

6152139[/snapback]

Akkurat denne var fortjent, Odfjell var noen horer. Fikk du med deg saken?

Skrevet
Jeg må få det ut nå. I det siste har jeg rett og slett bare dritet i skolen, har sikkert 1, 1, 1 ,1 og 2 3ère. Jeg kommer ikke til å få meg noen jobb, jeg stryker på eksamen idag og jeg driter nesten på meg når jeg tenker på hvor surt livet kommer til å bli, finns det noe trøst egentlig?

6152161[/snapback]

Det finnes jo alltid trygd :shrug:

Skrevet (endret)

Ja, Norge er carebear, så du vil klarer deg fint på trygd.

Du er enig i at kommentaren kunne virke litt nedlatende da?

Hva? At du er trøtt?

EDIT: Oooh, trippelpost, jeg tror du trenger søvn.

Endret av Skarstad
Skrevet (endret)
Hva? At du er trøtt?

6152171[/snapback]

nei nei, han sa

Stakars gutt...

-----------------------------------------------------

Du trenger ikke poste tre innlegg etterhverandre. Funker fint å bruke rediger-knappen.

sorry, som Skarstad sier, jeg er trøtt.

Endret av MagnusW
Skrevet

Ja, Norge er carebear, så du vil klarer deg fint på trygd.

Du er enig i at kommentaren kunne virke litt nedlatende da?

Hva? At du er trøtt?

EDIT: Oooh, trippelpost, jeg tror du trenger søvn.

6152171[/snapback]

Ikke snakk sånn, nå skal jeg legge meg og da føler jeg bare et enormt press. Jeg har søkt en mekaniker skole i Sverige som jeg faktisk liker, det fine er at hvis jeg får 5`r på eksamen, så skal en superdeilig jente strippe for meg på cam. :)

Ikke alltid jeg må tyte til med 5`ere for at jenter skal strippe, men denne jenta er ikke sånn engang. :wee:

Skrevet
hvem er faren din Stefan?

6152169[/snapback]

Han var ikke involvert i saken mer enn at The Department of Justice intervjuet ham, og frikjente ham. Han var tidligere ansatt.

6152182[/snapback]

Annsatt hvor? Tror jeg må ha gått glipp av noe tidliger i tråden.

Skrevet
Dessuten er det jo ingen fare med ungdomsskolen dersom du kommer deg vidre. Ingen bryr seg om ungdomsskolen.

Han kan jo ha et problem hvis han ikke kommer inn på VGS, men det er vel så godt som umulig.

Skrevet
hvem er faren din Stefan?

6152169[/snapback]

Han var ikke involvert i saken mer enn at The Department of Justice intervjuet ham, og frikjente ham. Han var tidligere ansatt.

6152182[/snapback]

Annsatt hvor? Tror jeg må ha gått glipp av noe tidliger i tråden.

6152187[/snapback]

Det er da mindre interresant at Stefans pappa har jobbet i Odfjell. Saken var kanskje mindre pen, jeg kan være med på det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...