Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk filmer i posten i dag! *Hente*

Bahh, bestilte feil. Skulle liksom ha higlander da, fikk 4'ern.

Jaja..

Endret av Ø.B.
Skrevet

heheh, sitter på datarommet på øya, sitter en kar her fra aker kværner bak meg, han har sovna forran pc'en og sitter å snorker, høres ut som en pc som jobber! :D Alle sitter å ler av han hehehe, børn!

Skrevet (endret)

sitter endel folk her, vurderte om jeg skulle filme han.. skal ta bilde nå, legger det ut når jeg kommer hjem! :D

da var det gjort! :D

Vet ikke om man hører snorkingen så godt da i og med at mobilen ikke er så god på lydopptak. Finner ut senere idag! hehe im evil!

Endret av Rasch
Skrevet

Woohoo!

Første dag på jobb. Helt alene i en platebutikk midt i Hamar sentrum. Fin-fint..

På grunn av utbygging av et kjøpesenter utenfor sentrum går det litt tregt her, så da har jeg tid til det her

Skrevet
Jeg har fått jobb! Wohoo, gledesutbrudd osv! :D:D

*poff*

7250813[/snapback]

Velkommen til helvette :)
Nei, men jeg kan bestille inn gjennom sjefen

7250814[/snapback]

Det er bra. Ser for meg å måtte sitte å kjøpe inn musikk som man ikke liker selv men det som "folk" liker. Hadde heller hentet en hagle å skutt kundene :ermm:
Skrevet (endret)

Sovemannen våkna! :D Hoff *grynt grynt*, så vrir han litt på hodet å logger seg på pc'en som om ingen ting har skjedd! hehe desverre en kar som lo så høys her at han våkna! *loller*

EDIT: Han sovna igjen HHAHAHAHHAA

Endret av Rasch
Skrevet

oh yeah! :D har filma og tatt bilder, hiver det ut med en gang jeg er hjemme om 5 dager! ^^ Tviler på at dere husker det da men! :D

Åherregud! Vinflaske i lomma hans! LOL!

Skrevet

Hjemme etter en lang, hardt og deilig dag med maskinkjøring. :wee:

Venter på at ovnen skal bli klar, for i dette huset går det i Pizza. :)

*sjekke hvor mobilen min er*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...