Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer...

Oppskrytt.

Akkurat som venner og sosiale liv og sånn.

Fydda :p

(ta mine ord med en neve salt, jeg sier det bare fordi jeg er misunnelig på alle lykkelige forhold osv :p )

Ah...

Ingenting, Neil Young, Pendulum og div. rock / punk / alternative (fra Wired-Up-CD'en min)

kos! :love:

Skrevet

Datasmurf: Med dine RPP skillz skjønner jeg ikke hvorfor du ikke håver inn damer. Har lyst til å poste masse kinky bilder der jeg og, men er redd for å komme på YouTUBE.

Skrevet

Nå har jeg usansynelig lyst på Cola. Og det står en Cola automat med iskald, deilig Cola i hovedbygget, det koster bare 13 kr. Den kjipe delen er 200 m. i pøsregn.

Skrevet
Sykt sykt program. Han ene duden het Jarmo :p

7187469[/snapback]

Og jeg som trodde det kanskje var noe nerdeparty eller no'... Men hyggelig er'n uansett :D

Skrevet
nattis ;)

har lars dratt kjell?

7187506[/snapback]

På ingen måte. Men han sover ganske godt... Skal jobbe i Sandefjord imorgen...

Skrevet (endret)
Lars dratt Kjell? forklar

7187507[/snapback]

Jeg mangler et komma.

Har lars dratt, Kjell?

EDIT: ah. derfor han er hos deg :p

Endret av mushi
Skrevet
EDIT: ah. derfor han er hos deg  :p

7187518[/snapback]

Brennevinet er nesten tomt, så hadde han kommet pga av det... Vel han hadde blitt skuffa, jeg er tørst :blush:

Skrevet

Haha, jobb ja. Tenkte litt på det før idag, men slo fra meg tanken. Forrige gang jeg tenkte litt for hardt på det endte det opp med oppkast og deppetråden :p Jeg er ubruklig. Welcome to my world.

Skrevet

Du skulle sett de mailene jeg får av folka du... Har nektet å møte dem fram til jeg finner meg ny jobb, men det hindrer dem ikke i å mase på mail av den grunn. Akkurat som om ikke jeg har hørt alle frasene tre ganger før. Utrolig at de ikke lærer; Jeg hører ikke på maset dems uansett!

Men det er ganske deilig å være ubrukelig! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...