Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Høst ferie er noe av det mest lameste i verden, hytte suxx as. 7017278[/snapback] Hva med å bli igjen hjemme, helt alene ...
PlatinumFlyer Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Høst ferie er noe av det mest lameste i verden, hytte suxx as. 7017278[/snapback] Jeg har liksom to dagers hostferie om to uker...
DNA Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Høst ferie er noe av det mest lameste i verden, hytte suxx as. 7017278[/snapback] Hva med å bli igjen hjemme, helt alene ... 7017291[/snapback] Og det får jeg lov til..... De vet nok hva som skjer hvis jeg er alene hjemme.
mikaragua Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Og det får jeg lov til..... De vet nok hva som skjer hvis jeg er alene hjemme. 7017304[/snapback] Vet de virkelig at du kommer til å sitte foran pc-en og runke annenhver time? Mine foreldre hadde trodd jeg var på fest, eller noe.
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Og det får jeg lov til..... De vet nok hva som skjer hvis jeg er alene hjemme. 7017304[/snapback] Fordelen med å være jente og englebarn: mamma og pappa dro til utlandet og jeg hadde huset sånn ca. for meg selv i 6 dager.
DNA Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Og det får jeg lov til..... De vet nok hva som skjer hvis jeg er alene hjemme. 7017304[/snapback] Vet de virkelig at du kommer til å sitte foran pc-en og runke annenhver time? Mine foreldre hadde trodd jeg var på fest, eller noe. 7017313[/snapback] Vel forige gang jeg skulle være alene hjemme var jeg så dum å skulle ha alenehjemmefest, så jeg "overnattet" hos en venn og faren hans fannt 3 sekker fulle med øll, etter det har de ikke stolt på meg.
ptta Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 hvem var de ca? 7017327[/snapback] hm? 7017335[/snapback] Du sa du hadde huset sånn ca for deg selv, da må man jo begynne å lure på hvem du kaller ca. Selv tolket jeg det dit hen at du kanskje ikke er riktig så englebarn som mamma og pappa tror.
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du sa du hadde huset sånn ca for deg selv, da må man jo begynne å lure på hvem du kaller ca. Selv tolket jeg det dit hen at du kanskje ikke er riktig så englebarn som mamma og pappa tror. 7017390[/snapback] Åja, sånn sett. Nei, ca. personen var lillesøstra mi. Jeg er da kanskje ikke så "englebarn" som de tror jeg er, men jeg er ikkeno rebell heller.
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Du sa du hadde huset sånn ca for deg selv, da må man jo begynne å lure på hvem du kaller ca. Selv tolket jeg det dit hen at du kanskje ikke er riktig så englebarn som mamma og pappa tror. 7017390[/snapback] Åja, sånn sett. Nei, ca. personen var lillesøstra mi. Jeg er da kanskje ikke så "englebarn" som de tror jeg er, men jeg er ikkeno rebell heller. 7017415[/snapback] Hvis du er født i 1990, og lillesøstra di var hjemme sammen med deg har du "snille" foreldre Søstra di fikk hjemme med deg, men du måtte vel ha ansvaret for henne om jeg ikke tar feil?
ptta Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 okey da må jeg beklage min tendens til å tolke alt i værste mening
medlem-102525 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har akkurat kommet hjem fra konsert med Trondheimsbandet Dominic! Kjempebra! De gutta kan å skape energi på scenen! Anbefales.
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvis du er født i 1990, og lillesøstra di var hjemme sammen med deg har du "snille" foreldre Søstra di fikk hjemme med deg, men du måtte vel ha ansvaret for henne om jeg ikke tar feil? 7017426[/snapback] Måtte nok det. Men så er jeg ansvarlig så det går bra. Tror ikke akkurat å la meg og søstra mi være igjen alene hjemme var noe dem likte å gjøre, men dem måtte på en måte. Og det viser hvor mye dem stoler på meg Men om dem hadde latt meg være aleine hjemme uten søstra mi tror jeg ikke akkurat at jeg hadde sittet inne å sett på tv hver kveld.
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvis du er født i 1990, og lillesøstra di var hjemme sammen med deg har du "snille" foreldre Søstra di fikk hjemme med deg, men du måtte vel ha ansvaret for henne om jeg ikke tar feil? 7017426[/snapback] Måtte nok det. Men så er jeg ansvarlig så det går bra. Tror ikke akkurat å la meg og søstra mi være igjen alene hjemme var noe dem likte å gjøre, men dem måtte på en måte. Og det viser hvor mye dem stoler på meg Men om dem hadde latt meg være aleine hjemme uten søstra mi tror jeg ikke akkurat at jeg hadde sittet inne å sett på tv hver kveld. 7017446[/snapback] Var det jeg mente med "snille", ikke lot deg gjøre som du ville Var aleine hjemme for første gang nå i høstferien, tror jeg ødela tilliten litt, prøvekjørte bilen ...
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det er supert, beste måten å ødelegge tilliten på: ha aleine hjemmfest som går over styr, eller prøvekjør bilen. Så, hva skjedde?.. du herpa bilen?
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det er supert, beste måten å ødelegge tilliten på: ha aleine hjemmfest som går over styr, eller prøvekjør bilen. Så, hva skjedde?.. du herpa bilen? 7017470[/snapback] Bor på gård, så tok meg en liten tur på det regnvåte jordet. Vaska bilen etterpå osv, men sporene på jordet var det ikke like lett å bli kvitt for å si det sånn ...
Forumforumforum Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Det er supert, beste måten å ødelegge tilliten på: ha aleine hjemmfest som går over styr, eller prøvekjør bilen. Så, hva skjedde?.. du herpa bilen? 7017470[/snapback] jeg kjenner en som gjorde begge deler.. Først hadde fest, så prøvekjørte han bilen seinere på natten. Bra sjakktrekk.
Hashtægg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Bor på gård, så tok meg en liten tur på det regnvåte jordet. Vaska bilen etterpå osv, men sporene på jordet var det ikke like lett å bli kvitt for å si det sånn ... 7017480[/snapback] Haha, jaja. Du herpa hvertfall ikke bilen
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Bor på gård, så tok meg en liten tur på det regnvåte jordet. Vaska bilen etterpå osv, men sporene på jordet var det ikke like lett å bli kvitt for å si det sånn ... 7017480[/snapback] Haha, jaja. Du herpa hvertfall ikke bilen 7017506[/snapback] Heldigvis
Anbefalte innlegg