Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bytta avatar jeg! virka som alle vika unna meg når jeg hadde han fra American History X.

Kanskje noen vil være vennen min nå? :hmm:

Vel. Det er jo en bra film. Jeg liker mere film en bil, har ikke greie på bil jeg.

Skrevet
Ekleste jeg noengang har sett, tenk å kjenne noe kravle under dyna..Så se under så har du en sånn kveilt rundt kølla...*GRØSSE*

Hehe ja... Det verste er at de er så sykt stor!

Skrevet
Bytta avatar jeg! virka som alle vika unna meg når jeg hadde han fra American History X.

Kanskje noen vil være vennen min nå? :hmm:

Vel. Det er jo en bra film. Jeg liker mere film en bil, har ikke greie på bil jeg.

6823052[/snapback]

Nei,nei men faren min jobber på Toyota Arendal...så jeg har liksom fått toyota inn med morsmelka...eller...fars.....melka.....what? hvem sa det? isj! :no:

Skrevet
Nei,nei men faren min jobber på Toyota Arendal...så jeg har liksom fått toyota inn med morsmelka...eller...fars.....melka.....what? hvem sa det? isj! :no:

Farsmelk ja. Godt det.

Skrevet (endret)

hehe kom til å tenke på at Den Store P er ganske perverst egentlig, vis du har en skitten tankegang så la meg bare...*kremt* P'en står for Paal som jeg heter Paal-Henrik, jeg vil ha meg frabett og bli kalt Den Store Penis og slike bemerkninger!

Bare til deres informasjon :p

EDIT: phew, leif er en sliten kar

Endret av Den store P
Skrevet
No one here?  :cry:

6823136[/snapback]

But... we can all go home. Well... I'm not going home. I'm gonna get on my boat, and I'm going up-river, and I'm going to kick that son-of-a-bitch Bison's ass so HARD... that the next Bison wanna-be is gonna feel it. Now who wants to go home... and who wants to go with ME! :love:

Skrevet
Inget lan uten fyll  :cry:  Får bare stikke en tur på byen da. MÅ vel være en sjappe med øl i nærheten.

ØB: wtf?

6823142[/snapback]

Ser på street fighter :p Så de andre på lanet kan drikke Steffy? hmmmm. Interesting

Skrevet

Ø.B.: Det var en liberal antagelse :p

Toleransen blir som alt annet; vi er ikke politi, vi gidder ikke spore dere opp og slå ned på drikking. Hvis en av nabo-LANerne klager på deg fordi du har drukket, så kaster vi deg i dusjen. Kosepils på byen, for deretter å komme tilbake og slappe av er lov.

Skrevet (endret)

Verdens feteste basskasse!

xtp8.jpg

:fun:

Akkurat sett på mars attacks :) Typen sover på sofaen. Har gjort han så bekymra idag stakkars. :ermm: Men nå er alt ok igjen :)

Endret av mushi
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...