Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får se åssen det blir hvis jeg skal begynne å stå opp i syvtiden om morran, kan bli alvorlig det der. Da blir det ihvertfall ikke mer nattlige besøk for frøken verdensbestevenninne noe mer :hrm:

Skrevet

:cry:

Er kjedelig å måtte stå opp tidlig hver dag når kroppen alltid stritter imot.

Fått ned fast and furious 3 ost. temmelig kult ;) *brenne ut og legge i dødkjærra*

Skrevet

"Frøken Freken. Vil du ta på deg den rød buksa igjen, du er jo så søt med rød bukse og hjemmestrikket lue!"

Jeg er rett og slett genial hele tiden :grin:

Skrevet (endret)
Du har vært på byen og drukket alkohol?  :hmm:

6805702[/snapback]

Absolutt ikke. Fyllepostene mine gir mer mening for folk her inne. Sitatet av meg selv, det er en helt edru og ærlig sak :)

Endret av Pjokk99
Skrevet (endret)

Du sier mange smarte ting ass. Veldig innholdsrike og meningsløs.. *host* meningsfulle poster :)

EDIT; fornermet nå pjokken? :innocent:

Endret av mushi
Skrevet (endret)

Skulle bare se om noen her leser imellom linjene. Men det er det tydeligvis ikke noen som gjør... :grin:

SO er vel ikke akkurat plassen for innholdsrike poster, det tar vi over noen pils på onsdag!

Edit: At noen i det hele tatt skulle klare å fornærme meg på internett er ganske usannsynlig. Det ville uansett bare vært internettpersonligheten min som ble fornærmet. (Han som sier; lizzm)

Endret av Pjokk99
Skrevet
Hehe det gjør vi :) jeg og newt greide å dra i gang skikkelige saker her da :wee:

6805715[/snapback]

Det var de postene som var for lange til at jeg orket å lese igjennom... :p

Skrevet (endret)

lol. der sto det jo faktisk alvorlige saker jo.

pjokk.....

du har fått med deg at jeg faktisk har 30 fler poster enn deg i denne tråden ^^ Jeg har faktisk større fristidsproblemer enn deg :(

Endret av mushi
Skrevet (endret)

Måtte bevise at det er mulig, bare ikke forvent det oftere :tease:

Edit: Og nå snakker vi om vidt forskjellige ting, ganske godt tegn på at jeg begynner å bli trøtt...

Edit2: Har du sjekket når jeg hadde mitt første innlegg i SO5??

Endret av Pjokk99
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...