Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde ikke gjort meg noenting å jobbe på helligdager. Da slipper jeg de jævla familieselskapene. hater høytider som jul, nyttår etc. Oppskrytt.

6800692[/snapback]

Word!

Kommende juleaften håper jeg å tilbringe sammen men bestevenninda mi, egentlig driter jeg i pakker og slikt, er ikke kristen så jeg fatter ikke at jeg feirer jul egentlig.

Er vel fordi "alle andre gjør det" :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal feire med svigermor og vennene hennes iår regner jeg med. Det betyr grisefylla og at jeg slipper å kjøpe en jævla gave.

6800708[/snapback]

Hørest kos ut :wee:

Skrevet
Julaften sammen med venner er skikkelig digg, slipper alt mas, også går det an å gjøre det skikkelig hyggelig :)

6800720[/snapback]

Det er nettopp mas som er grunnen til at jeg ikke liker jula, mye stress, folk overalt, kan ikke gå på butikken uten at der er 1000 folk som løper rundt å sloss om den siste kiloen med surkål.

Dessuten så sender de bare dritt på TV

Skrevet (endret)

Æsj. har myggestikk som klør.

tror morra mi kommer til å ta livet av meg fordi dette blir 2. år på rad jeg gir faen i henne og hennes behov. men sånt skjer. :ermm:

EDIT: kom akkurat på at jeg ikke kommer til å klare å kjøpe gaver iår pga den føkkings angsten. Der sparte jeg de penga :)

Endret av mushi
Skrevet
Æsj. har myggestikk som klør.

tror morra mi kommer til å ta livet av meg fordi dette blir 2. år på rad jeg gir faen i henne og hennes behov. men sånt skjer.  :ermm:

EDIT: kom akkurat på at jeg ikke kommer til å klare å kjøpe gaver iår pga den føkkings angsten. Der sparte jeg de penga :)

6800731[/snapback]

Chill, ta det med ro.

Har du slik angst at du er redd for å gå ut eller?

Skrevet

Julehøytiden er blitt rake motsatsen av hva det skulle vært, bare mas. Men heldigvis er det få som forventer å få gave; ett vennepar og folka. Resten får av meg og folka kombinert... :thumbup:

Skrevet

Chill, ta det med ro.

Har du slik angst at du er redd for å gå ut eller?

6800749[/snapback]

redd for at folk skal dømme meg eller stirre (større sjangse for når mye mennesker eller trangt) og for å være alene hjemme. Sitter ganske urolig nå for å si det sånn.

Skrevet
redd for at folk skal dømme meg eller stirre (større sjangse for når mye mennesker eller trangt) og for å være alene hjemme. Sitter ganske urolig nå for å si det sånn.

6800761[/snapback]

Ok, skjønner.

Er ikke alt som skal vere like greit nei :hm:

Skrevet

Får gjøre det. Eneste pengene jeg har frem til 15. og tror neppe den ene pakka mi holder helt til da, selv om jeg egentlig vil bruke alle på godteri :innocent:

Skrevet

Klarer du å få den ene pakka til å holde helt til den femtende? Det hadde det i såfall stått stor respekt av, nesten så du kunne kalt deg selskapsrøyker :D

Skrevet

Seff klarer jeg ikke det, når jeg har en igle som bommer røyk av meg. Men hadde jeg hatt pakka alene hadde jeg klart å få den til å vare så lenge. Hadde også klart å tømme en pakke på 3 dager :wee: alt blir hva du gjør det til.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...