Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke bare skrive dikt? Eller la noen som kan synge ta seg av hele teksten? Tror nok endel da kunne blitt veldig bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor ikke bare skrive dikt? Eller la noen som kan synge ta seg av hele teksten? Tror nok endel da kunne blitt veldig bra!

6721309[/snapback]

Jeg ser for meg at Enya synger "Bitch, please - you must have a mental disease. Assume the position and get back down on your knees".

Skrevet

6721309[/snapback]

Jeg ser for meg at Enya synger "Bitch, please - you must have a mental disease. Assume the position and get back down on your knees".

6721314[/snapback]

Ho kan ihvertfall synge! :p

Skrevet

Det ville bare resultert i at halvveis fornuftige mennesker hadde hørt på musikken, og blitt ignorante av tekstene. Nei, så lenge rap forblir totalt blottet for talent, så vil så få som mulig bli utsatt.

Skrevet
Det ville bare resultert i at halvveis fornuftige mennesker hadde hørt på musikken, og blitt ignorante av tekstene. Nei, så lenge rap forblir totalt blottet for talent, så vil så få som mulig bli utsatt.

6721319[/snapback]

:lol:

Steffy for President!

Skrevet
Amrikansk rap - det er noe å ikke være imponert over!

6721304[/snapback]

Du hører ikke noe særlig på hiphop gjør du vel? :hmm:

6721331[/snapback]

Har hørt en god del. Liker det ikke noe særlig.

Skrevet

6721332[/snapback]

Finnes mer rap enn det vi i Norge får på tv og i radio. Hip-pop fenomenet har ødelagt mye for rappens image. Hva med svensk?

Skrevet

6721332[/snapback]

Finnes mer rap enn det vi i Norge får på tv og i radio. Hip-pop fenomenet har ødelagt mye for rappens image. Hva med svensk?

6721337[/snapback]

Hva med svensk?

Synes den svenske er best.

Men så skal det sies at jeg hører generellt lite rap frivillig. Metal-jente jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...