Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av klasse!


Anbefalte innlegg

Jeg vil si som de fleste andre, nemlig en healer. Det er det alltid søken etter. Og ikke bli skremt av at du bare får heale end-game som druid - alle klasser en ensformig og til tider kjedelige end-game ;)

 

 

 

Hunter og Priest har det bra på flere måter.

6029201[/snapback]

 

Hva med å begrunne? :)

Endret av wonnim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å begrunne?

 

Begge klassene har det lett for å komme inn i bra guilds. Begge har en lett job i group PvP og i 1 vs 1 PvP eier de. I AV er ikke jobben vanskligere enn å skyte eller heale. Begge er bra å grinde meg og begge, spesielt priest, kommer lett inn i grupper.

Lenke til kommentar

Jeg har litt erfaring fra rogue i allefall. for å få seg guild: Du bør kjenne noen eller være veldig hyggelig/aktiv/posotiv og skrive veldig bra app., du må også bruke vanvittig mye tid i pre-mc-instancene på å skaffe gear. Du bør skaffe det beste du kan få fra alle de instansene før du går videre, det tar tid.. Alt fra FR- og NR-gear, også DPS-gear. Grunnen til at det er vanskelig å få endgame-guild som rogue er pga. overflod av klassen.

 

Jeg rerolla class til Warlock, er 55 atm, og jeg ser stadig guilds som trenger "DRUIDS OG WARLOCKS". Det er "få" som spiller disse klassene.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Warlocks er kanskje den klassen som kan by på størst variasjon i spillestil også, alt etter hvilken build man har. En kjapp respecc, så legger man fullstendig om hvordan man tar ned mobs. Selvdagt vil det ike bli store forskjellen i end-game instances, men da står vel alle klassene og spammer samme greia til bossen er nede uansett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...