Gå til innhold

Trenger hjelp til typografi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Føler at typografien ikke ble så bra på den nye portefølje siden min. Tips til forbedringer?

http://portefolje.thinkfuzzy.net

5989233[/snapback]

Hvorfor dobbel header på toppen? :)

5989400[/snapback]

Så ikke før nå at siden virker ikke som den skal i IE, skal se på det senere.

Men dobbel header? Den ser ikke slik ut i IE eller FF her... i IE så virker ikke hover som den skal på menyen.

Endret av fUzZy^
Skrevet

Fikk hjelp av Teddy^ med menyen nå.

Så nå skal den virke i FF og IE. Vet ikke med Opera eller Safari e.l.

Så, noen tips til forbedring av typografien?

Skrevet

Vel, synes egentlig ikke typografien er så gal her, har iallfall sett mye verre.

Ville kanskje dempet fargen på brødteksten noe, for å få den mer lik linkene (jada, vet det går å gjøre det andre veien, men tror det vil se best ut å forandre på hovedteksten).

Det andre jeg ville gjort var å bytte om farger på meny og undertitler (eller kanskje bare tatt begge i fargen undertitlene har nå). Føler at menyen forsvinner litt. Kan jo eventuelt "snu" hover-effekten på menyen.

Muligens litt stor linjeavstand mellom undertittel og brødtekst, trenger egentlig ikke være noe større enn den er ellers i hovedteksten.

Vet egentlig ikke hvordan det vil se ut om du følger alle rådene mine, kan hende det vil se helt forferdelig ut ;)

Det som iallfall ikke skader er å minske linjeavstand mellom undertittel og brødtekst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...