Gå til innhold

Spill på lan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal ha et lite lanparty meg naboene, og lurte på hvilke spill som er gode på lan?

CS er jo et klart valg, men ellers?

Takker ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann!

Jeg skal ha et lite lanparty meg naboene, og lurte på hvilke spill som er gode på lan?

CS er jo et klart valg, men ellers?

Takker ;)

5986095[/snapback]

CS :thumbdown:

Anbefaler Red Alert 2 på LAN, det er bare det beste strategi spillet du får til LAN spilling om du foretrekker "moderne" krigføring. Generals kan stikke å legge seg i skam under en stein i forhold.

Savage er også morsomt som LAN spill. Miks mellom hvem som skal kommandere og hvem som skal springe rundt å drepe. Morsomt.

Age of Empires 2 er vel et klart valg om du liker "gammeldags" krigføring. Gamelt men fremdeles konge.

Painkiller er også morsomt på LAN. I alle fall så lenge du vinner :p

Skrevet

Uff, er ikke CS dødd ut ennå? :hmm:

Anyway, hvis Dere vil ha et ordentlig bra spill i LAN, anbefaler jeg Star Wars: Empire at War. Jeg og mine kamerater spillte dette i mangfoldige timer. Utrolig moro. :yes:

Skrevet
Garrys mod FTW!! :thumbup:

5989981[/snapback]

Damn! Det spillte vi også!

Ufattelig morsomt å lage 'flyvemaskiner' - hahaha! Jeg mekka alltid et badekar med sinnsyke thrusters! Vi lo godt da! Skikkelig LAN stemning- alle overtrøtte i tillegg!

Fy det var artig! Snart LAN igjen kjenner jeg!

Skrevet (endret)

Begynn med katapulter.. De eier!

PS: skyt ut medspillerene dine i en sofa festet på en stige som igjen er festet på en fastweldet gravstein som er fastweldet til bakken. Fest full ladde thrusters helt ute på stigen (motsatt side av sofaen) og kjør på!

Edit: Nei ikke på en gravstein. På en dock pole (den største). Fest den lengste stigen helt oppe med axis

Endret av jalla`n
Skrevet

jalla`n: Kanskje det er en liten idé å røpe hvilket spill det er du driver å forteller ivrig om...

Men over til noe annet, jeg synes WC3 FT er et veldig fett spill til å spille på LAN med. Og Rome: Total War kanskje, har ikke prøvd dette så mye, så er ikke helt sikker.

Skrevet
jalla`n: Kanskje det er en liten idé å røpe hvilket spill det er du driver å forteller ivrig om...

Men over til noe annet, jeg synes WC3 FT er et veldig fett spill til å spille på LAN med. Og Rome: Total War kanskje, har ikke prøvd dette så mye, så er ikke helt sikker.

6009854[/snapback]

Han snakkar om Gary's MOD.

Viss du likar strategispel kan Civ 4 vere kjekt på lan. Call of Duty er også moro!

Skrevet

Battlefield 1942: Pirates mod, er det kuleste jeg har vert borti på lan... ler meg i hel vær gang det startes

Battlefield 1942: Pirates modification

for ikke og snakke om

Battlefield 1942: interstate mod, den er også full av moro... danse på disco og ha det skoy... Er kult og leke RP i dette spillet :p

Battlefield 1942: Interstate modification

(du trenger da selfølgelig og battlefield 1942 for og innstallere disse modene)

Swat 4 :

Utrolig tøft spill... kan spilles PVP og COOP... PVP er seff player vs player...

mens COOP er et lag på max 5 stk som skal ta ned terrorister i en byggning.

Utrolig feite effekter, som håndjern om ene av terroistene skulle kunne gi opp, pepper spray osv...

Du får mer poeng for og sette terroristene i håndjern...

Dette er et spill jeg kunne snakket om lenge men det årker jeg rett og slett ikke

Tja.. flere spill

F.E.A.R er og så bra jah

Men disse jeg har er langt kosligere og bringer fram latter og glede blant LAN entusiaster :D

Kos dere da! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...