Gargarath Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Heisann! Jeg skal ha et lite lanparty meg naboene, og lurte på hvilke spill som er gode på lan? CS er jo et klart valg, men ellers? Takker
Forumforumforum Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Div. Battlefield spill funker jo fint.. UT er jo også fett..
Bear^ Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Heisann! Jeg skal ha et lite lanparty meg naboene, og lurte på hvilke spill som er gode på lan? CS er jo et klart valg, men ellers? Takker 5986095[/snapback] CS Anbefaler Red Alert 2 på LAN, det er bare det beste strategi spillet du får til LAN spilling om du foretrekker "moderne" krigføring. Generals kan stikke å legge seg i skam under en stein i forhold. Savage er også morsomt som LAN spill. Miks mellom hvem som skal kommandere og hvem som skal springe rundt å drepe. Morsomt. Age of Empires 2 er vel et klart valg om du liker "gammeldags" krigføring. Gamelt men fremdeles konge. Painkiller er også morsomt på LAN. I alle fall så lenge du vinner
BlastyTrasty Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Uff, er ikke CS dødd ut ennå? Anyway, hvis Dere vil ha et ordentlig bra spill i LAN, anbefaler jeg Star Wars: Empire at War. Jeg og mine kamerater spillte dette i mangfoldige timer. Utrolig moro.
Esukiru Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 F.E.A.R er verdt å prøve på lan. skikkelig tøft
BlastyTrasty Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 F.E.A.R er verdt å prøve på lan. skikkelig tøft 5989652[/snapback] Roger that. F.E.A.R er et annet spill vi spillte mye sist vi hadde LAN
BlastyTrasty Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Garrys mod FTW!! 5989981[/snapback] Damn! Det spillte vi også!Ufattelig morsomt å lage 'flyvemaskiner' - hahaha! Jeg mekka alltid et badekar med sinnsyke thrusters! Vi lo godt da! Skikkelig LAN stemning- alle overtrøtte i tillegg! Fy det var artig! Snart LAN igjen kjenner jeg!
efikkan Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg blir aldri lei av å spille Age Of Empires 2 i nettverk. Hilsen, efikkan.
Gargarath Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Lan'et er over, og Savage ble en slager Vi spillte også litt AOE2, men gikk fort lei. Ble vel mest BFV og CS..
Søppelsveitt Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Aldri et LAN, uten Blubby Volley! Freelanzer elns? er greit å spille når LAN- formen setter inn.
Piratpjokken Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 (endret) Begynn med katapulter.. De eier! PS: skyt ut medspillerene dine i en sofa festet på en stige som igjen er festet på en fastweldet gravstein som er fastweldet til bakken. Fest full ladde thrusters helt ute på stigen (motsatt side av sofaen) og kjør på! Edit: Nei ikke på en gravstein. På en dock pole (den største). Fest den lengste stigen helt oppe med axis Endret 27. april 2006 av jalla`n
-Jungeldyret Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 jalla`n: Kanskje det er en liten idé å røpe hvilket spill det er du driver å forteller ivrig om... Men over til noe annet, jeg synes WC3 FT er et veldig fett spill til å spille på LAN med. Og Rome: Total War kanskje, har ikke prøvd dette så mye, så er ikke helt sikker.
Brighto Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 jalla`n: Kanskje det er en liten idé å røpe hvilket spill det er du driver å forteller ivrig om... Men over til noe annet, jeg synes WC3 FT er et veldig fett spill til å spille på LAN med. Og Rome: Total War kanskje, har ikke prøvd dette så mye, så er ikke helt sikker. 6009854[/snapback] Han snakkar om Gary's MOD. Viss du likar strategispel kan Civ 4 vere kjekt på lan. Call of Duty er også moro!
Johsse Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Battlefield 1942: Pirates mod, er det kuleste jeg har vert borti på lan... ler meg i hel vær gang det startes Battlefield 1942: Pirates modification for ikke og snakke om Battlefield 1942: interstate mod, den er også full av moro... danse på disco og ha det skoy... Er kult og leke RP i dette spillet Battlefield 1942: Interstate modification (du trenger da selfølgelig og battlefield 1942 for og innstallere disse modene) Swat 4 : Utrolig tøft spill... kan spilles PVP og COOP... PVP er seff player vs player... mens COOP er et lag på max 5 stk som skal ta ned terrorister i en byggning. Utrolig feite effekter, som håndjern om ene av terroistene skulle kunne gi opp, pepper spray osv... Du får mer poeng for og sette terroristene i håndjern... Dette er et spill jeg kunne snakket om lenge men det årker jeg rett og slett ikke Tja.. flere spill F.E.A.R er og så bra jah Men disse jeg har er langt kosligere og bringer fram latter og glede blant LAN entusiaster Kos dere da!
mr. Zilter Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Ikke noe LAN uten Call of Duty! Hva tenker dere på gutter?
Fisha Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 CS (men ikke no ghosting ) Kanskje wow, queste sammen osv. WC3 er fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå