Campin Carl Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 (endret) de panelene som viser vei helse osv kommer fram men IKKE området rundt og sånt,jeg får gått rundt itillegg og aktivert ting men ikke sett,når jeg prøver og avinstalere får jeg en feilmelding som jeg ikke forstår så kommer det en til som sier jeg må skru av for skjlleige programmer jeg har å skru av alle de unyttige programmene men det hjelper ikke Endret 25. april 2006 av Campin carl
Campin Carl Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 kan noen hjelpe meg eller (ikke ta dette som en bump men heller et desperat rop om hjelp)
PerB Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 kan noen hjelpe meg eller(ikke ta dette som en bump men heller et desperat rop om hjelp) 5984449[/snapback] Det er bump så godt som noe. Men uten denb feilmeldingen du ikke forstår og ikke har gitt oss detaljer på, kan du ikke forvente hjelp. Vi må ha info for å kunne hjelpe deg.
Campin Carl Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 (endret) jeg har gjort det jeg kan unnskyld da hvis det absolutt er så dårlig forklart, jeg har gjort så bra jeg kan. jeg har prøvd og reinnstallere det ved gå inn i cden og kjøre setup.exe men det hjalp heller ikke EDIT:leif skal dø Endret 25. april 2006 av Campin carl
Wlffrsether Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg går ut ifra at du har spillet originalt, og da er dette det beste jeg kan komme med utifra den minimale informasjonen du har gitt: - Sørg for at du har nyeste driver til skjermkortet ditt - Sørg for at du har DirectX 9.0c (alt+r og kjør dxdiag) - Lukk alle cd-emulatorer (Daemon Tools, Alchohol etc) - Problemer med installering/avinstallering (link) - Har du ett av disse skjermkortene? Hvis ikke, så kan det være det som gjør utslaget: ATI X1900 series ATI X1800 series ATI X1600 series ATI X1300 series ATI X850 series ATI x800 series ATI x700 series ATI x600 series ATI Radeon 9800 series ATI Radeon 9700 series ATI Radeon 9600 series ATI Radeon 9500 series NVIDIA GeForce 7800 series NVIDIA GeForce 6800 series NVIDIA GeForce 6600 series NVIDIA GeForce 6200 series NVIDIA GeForce FX series Om ikke dette hjelper noe, så anbefaler jeg deg å prøve på nytt, og enten skriver ned feilmeldingene du får, evt. ta et screenshot og legg det ut her.
Campin Carl Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 det høres dumt men hvor sjekker du grafikk-kortet ditt?
Novocaine Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Start>Run> dxdiag Så ser du på fanen som heter Skjerm, så ser du alt om kortet i boksen oppe til høyre. "Navn:" er nok det du leter etter.
Campin Carl Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 takk for tipset men jeg fant det når lastet ned catalyst control center og de nyeste driverne har 9550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå