Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen døde momentant :/


Anbefalte innlegg

Jeg satt og knottet litt i går, litt kveldssurfing og MSN før leggetid. Plutselig døde maskinen... power- og HD-LED lyste fortsatt, men jeg skrudde av psu slik at den gav seg. Når jeg nå prøver å skru på skjer det ikkeno, ikke lys, ikke lyd, ikke noenting. Er strømforsyningen død kanskje? Eller kan det være HK, siden power og HD led lyste litt i etterkant? Hater når maskinen min dør :hrm: Forrige gang var det en chieftech 360w som takket for seg. Trodde denne aopen 400w skulle holde lengre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskiner dør jo gjerne momentant. Det er deres natur. Enten er strømmen der, eller så er strømmen der ikke.

5983591[/snapback]

 

Joda, har bare ikke opplevd at maskinen har knukket sammen så plutselig før. Forrige gang snek det seg frem artifacts, den hang seg osv. før den til slutt gav seg helt. Da var det skjermkortet som fant på noe lurt. Da forrige psu døde, skjedde det over natta. Jeg satt en kveld og koste meg, neste morgen skjedde det ikkeno når jeg trykket på "på"-knappen. Steikje irriterende :mad:

 

Håper forøvrig det er psu nå også, siden det er mindre tiltak å skifte den enn hk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...