Gå til innhold

TES: Sliter med Oblivion Gate quest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett og slett.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg har nettopp startet og er level 1.

Har fått et quest å stenge den store "helvetes" porten som står utenfor Kvatch.

Men hvordan i helvete skal jeg få gjort det når de små brann-krapylene tar meg på kun et par firebolts?

Mvh

jhj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rett og slett.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg har nettopp startet og er level 1.

Har fått et quest å stenge den store "helvetes" porten som står utenfor Kvatch.

Men hvordan i helvete skal jeg få gjort det når de små brann-krapylene tar meg på kun et par firebolts?

Mvh

jhj.

5983153[/snapback]

Kom tilbake når du er sterkere da. Selv om monstrene og vil være sterkere så vil det nok være lettere senere. Syns ikke det er å anbefale å rushe mainquestet. Bare gå rundt og kos deg :)

Skrevet

Jeg vil anbefale The Arena for 4500 raske, jeg ble ferdig med arenaen på en halv dag. Meld deg ellers inn i en passende guild - Mages' Guild, Fighters' Guild eller Thieves' Guild. Og så har man jo Dark Brotherhood...

Skrevet

Er på level 14, syntes ikke det ble så veldig mye lettere.. får jo disse gærningene av noen dremoraer (eller noe sånt) på meg, og de sparer ikke på kreftene.. Men klart, det går jo ann å skru ned litt på vanskelighetgraden. Eneste er at jeg føler at det blir på en måte litt juks, siden jeg har spillt hele tiden på standard.. Vil jo ikke synke så lavt ;)

Skrevet

Det enkleste er skru ned vanskelighetsgraden til det laveste (Options -> Gameplay). I tillegg burde du bruke et skjold og et enhånds-sverd og bruke skjoldet flittig. Rett etter de små "gnomene" har tatt et sånn flammegreie på deg, tar du bare flammegreie tilbake på dem ;)

I tillegg et lite feigt knep som kan komme godt med er å ta "Wait" og vente en time når det ikke er flere fiender i nærheten. Da kommer Health, Fatigue og Magicka på topp igjen og det er bare å fortsette :yes: Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...