Gå til innhold

Hvilket skjermkort til 1k?


D4NY

Anbefalte innlegg

Skal som sagt kjøpe nytt skjermkort, og lurer på hvilket derre ville anbefalt til rundt 1000 kr...

 

Skal ha eit nytt skjermkort til "gaming", og det skal vere PCI!

 

Vil helst ikkje ha poster som sier at eg skal spare til 7800 gt, osv ;)

 

Takker for alle svar :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke spill skal du spille?

BF2 og alle de nyeste 'høy-grafikk' spillene? Tror ikke du får et skjermkort til 1k som kjører de beste, nyeste spillene bra nok.

Men du kan få et skjermkort til 1k som kjører cs, cs:s UT04 og lignende spill på maks grafikk.

Lenke til kommentar

7600GS kan vel kjøre f.eks Oblivion, selvfølgelig ikke med max grafikk, men tatt i betraktning at folk får tweaket spillet til å kjøre greit på f.eks 6600GT, så burde det vel gå. Det er jo dog et slikt type kort som holder greit akkurat nå, men fort vil vise alderen sin. Men er man på et tight budsjett så er man det.

Lenke til kommentar

trenger uanset noe bedre, fordi eg siter på eit 9700 pro som ikkje duger til "hardcore" gaming;)

 

skal ha PCI-E foresten, såg at det var en som spurte :D

 

men har set på XFX, for har høyrt rykter om at de har "bedre" ytelse en de andre, og da såg eg litt på ditta 7600gs!

 

e forsat kje sikker på ka eg skal kjøpa, men poenget er og få det kortet som gjer mest ytelse i spill!

Lenke til kommentar
trenger uanset noe bedre, fordi eg siter på eit 9700 pro som ikkje duger til "hardcore" gaming;)

 

skal ha PCI-E foresten, såg at det var en som spurte :D

 

men har set på XFX, for har høyrt rykter om at de har "bedre" ytelse en de andre, og da såg eg litt på ditta 7600gs!

 

e forsat kje sikker på ka eg skal kjøpa, men poenget er og få det kortet som gjer mest ytelse i spill!

5984742[/snapback]

 

XFX pleier ofte å fabrikkoverklokke grafikkortet. I mange tilfeller vil du kunne klokke skjermkortet like langt selv, men i like mange tilfeller klokker de ferdigklokka kortene lenger ;) . Regner med det er det her du snakker om? https://prisguiden.no/product.php?product_id=43101

Jeg tror det er verdt 150kr ekstra, du får tross alt 500/900 istedenfor 400/800 :yes:

 

Neste steg opp blir 7600gt, som igjen yter en del bedre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...