Schnickaschnicka Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hørt det er en unicorn der, hvordan kommer jeg dit? og hvor er det?
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hørt det er en unicorn der, hvordan kommer jeg dit? og hvor er det? 5980881[/snapback] Du finner det midt mellom Imperial City og Bravil, altså vest for stredet mellom Niben Bay og Lake Rumare. Tenk deg en strek mellom senter av de to byene, så er Harcane Grove ørlite lenger syd-sydvest for midten av streken. Geir
FredrikFtw Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Mister jeg Shadowmere om jeg "temmer" enhjørningen?
AiKi Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg regner med at Shadowmere bare "henger" rundt på fortet du fikk den, men min forrige hest stakk da jeg fikk Shadowmere, så jeg ville ikke være for sikker. Bortsett fra at det er kult å ha enhjørning, er visstnok Shadowmere bedre. Save, så er du sikker, selv om det er ergerlig å ha gjort en stor oppgave (om det er det), og vite at det ikke er noe vits i.
Schnickaschnicka Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 fant unicornen. Men den bare angriper meg. hvordan temmer jeg den?
Islanbadsj Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Du har ikke framme våpenet. EDIT: Formulerte litt feil: Du må ikke ha våpenet fremme. Endret 24. april 2006 av Islanbadsj
Schnickaschnicka Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 hæ? kan ikke drepe den da. da får jeg den ikke
Koopa Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Unicornen angriper deg om du har våpenet ditt fremme. Det var en god nok grunn for meg til å slakte det vakre vesenet. Jeg snek meg frem også hoppet opp på ryggen dens, da ble den vel "temmet" antar jeg.
Koopa Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Er dette med enhjørningen tilknyttet en quest? 5982146[/snapback] *SPOILER* Ved et Daedric Shrine (Hircine's tror jeg) må du gi hornet til enhjørningen.
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) *SPOILER* Ved et Daedric Shrine (Hircine's tror jeg) må du gi hornet til enhjørningen. 5982163[/snapback] Personlig bestemte jeg meg for at "premien" for den questen ikke var verd å drepe en enhjørning for, så jeg lot den leve og tok meg heller en ridetur på den. Geir Endret 24. april 2006 av tom waits for alice
Schnickaschnicka Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Beholder man den ta som sin egen hest da? så den følger etter deg overalt?
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Beholder man den ta som sin egen hest da? så den følger etter deg overalt? 5982303[/snapback] Nei, ikke helt. Den blir med deg om det var den siste du red på og du tar fast travel. Men når du ikke rir den må den sperres inne (f. eks. bk en lukkert port ved en stall), ellers gir den seg ut på veien hjem... Så den er ikke så veldig praktisk. Jeg har den gående der den hører hjemme, så kan jeg ri på den når jeg har lyst. Men jeg bruker min vanlige hest ellers. Geir
Junta Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 *SPOILER* Ved et Daedric Shrine (Hircine's tror jeg) må du gi hornet til enhjørningen. 5982163[/snapback] Ok, takker. Da gjør jeg som TWFA og dropper den premien. Kjekt å ha tilgang på en tam enhjørning.
Koopa Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 *SPOILER* Ved et Daedric Shrine (Hircine's tror jeg) må du gi hornet til enhjørningen. 5982163[/snapback] Personlig bestemte jeg meg for at "premien" for den questen ikke var verd å drepe en enhjørning for, så jeg lot den leve og tok meg heller en ridetur på den. Geir 5982272[/snapback] Hehe, det var mine første tanker og men når det satans dyret angrep meg når jeg hadde våpen ute var det nok altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå