E320CDI Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Hei, jeg er nybegynner, og har fått meg dvd-brenner... og jeg har 25 filmer på ca 350 MB til 400 MB! og jeg vil gjerne dele det opp i episoder, sånn at når dvd-platen er i dvd spilleren, vil jeg navigere med fjernkontrollen sånn at jeg kan velge episode. og ha forskjellige bilder og lyder... i menyen håper noen kan hjelpe meg! takk på forhånd! Endret 25. april 2006 av E320CDI
Alastor Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Vær vennlig å fjerne caps i emnefeltet ditt, ellers vil jeg eller en annen moderator stenge tråden.
Lars-H Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) nero har egen "meny-meny" når du brenner DVD. Edit: Var da voldsomt til topic da Endret 24. april 2006 av Lar5
dravisher Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Kan fylle litt ut. I pakken Nero 7 Premium (ikke så alt for dyrt) følger det blandt annet med Nero Vision 4. Nero Vision lar deg lage menyer, undermenyer, egne lyder og bilder osv. på menyene. Vil tro det er akkurat det du leter etter. Programmet er også veldig enkelt å bruke, og konverterer det meste av film til mpeg-2 (dvs. at disken blir leselig av vanlige DVD-spillere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå