Gå til innhold

BF2 Får man alle våpen med en gang? Unlocks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spilt veldig mye BF1942 og BF :Vitenam. Har nå kastet meg over BF2. Spiller dette på et netcafé (IT-Palasset) så jeg har ikke manual og slikt selv. Leser litt om poeng og unlocks på diverse forumer. Får man tilgang til alle våpen med en gang i BF2? ER det slik at sikting osv forbedres etterhvert som man får bedre stats, eller er alt likt for alle som i Bf1942 og Vietnam?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våpen blir låst opp etterhvert som du stiger i gradene. Du får låse opp ett våpen per grad du stiger. Og du velger selv hvilket våpen som skal låses opp. Det med sikting vet jeg ikke noe om, men jeg tror nok ikke det. Det eneste jeg vet som skjer er att du får lettere commander jobben dersom du har høy rank.

Skrevet
Våpen blir låst opp etterhvert som du stiger i gradene. Du får låse opp ett våpen per grad du stiger. Og du velger selv hvilket våpen som skal låses opp. Det med sikting vet jeg ikke noe om, men jeg tror nok ikke det. Det eneste jeg vet som skjer er att du får lettere commander jobben dersom du har høy rank.

5977368[/snapback]

OK. Takk for svar. Må lære meg brettene jeg spiller på og taktikken på de før jeg tar på meg commanderjobben. Kan man bli forcet til å bli commander når man joiner et spill og ingen andre har tatt jobben? Vil nødig ødelegge for andre ved å påta meg den rollen allerde.

Skrevet
Har spilt veldig mye BF1942 og BF :Vitenam. Har nå kastet meg over BF2. Spiller dette på et netcafé (IT-Palasset) så jeg har ikke manual og slikt selv. Leser litt om poeng og unlocks på diverse forumer. Får man tilgang til alle våpen med en gang i BF2? ER det slik at sikting osv forbedres etterhvert som man får bedre stats, eller er alt likt for alle som i Bf1942 og Vietnam?

5977254[/snapback]

Siktet bilir ikke forbedret, det går på god gammeldags AIM ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...