co2 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Er i oppdraget "Vahtacen's Secret" og trenger: "a damage magicka spell," hvilken spell blir egentlig dette? Finner ikke noe som faktisk står som damage
Arang Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Denne questen gav meg tusen typer hodepine. Ikke morsomt å løpe rundt for å finne en formel. Men bare se i en kiste som står i skyggen bak han kisen. Den kan være vanskelig å se, men den inneholder alle formlene du trenger.
co2 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Denne questen gav meg tusen typer hodepine. Ikke morsomt å løpe rundt for å finne en formel. Men bare se i en kiste som står i skyggen bak han kisen. Den kan være vanskelig å se, men den inneholder alle formlene du trenger. 5974884[/snapback] Jeg vet, men jeg dreit totalt på draget og brukte den feil. For så å save over
Arang Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) Auda. Hvis du virkelig vil gjøre deg ferdig uten å drepe ti tusen Necromancers for å se etter scrolls kan du bare (Merker dette i gult siden jeg ikke er så sikker på at alle vil lese det) skrive in PSB (husk store bokstaver) i konsollen. Mener det var denne, sjekker nå og stikker innom om 2 min. EDIT: Jepp, det funker. Men du får alle formlene i spillet, og jeg aner virkelig ikke hvordan du får dem vekk igjen. Endret 23. april 2006 av Arang
co2 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Jeg trenger bare navnet på den ene, det er like fånyttes å lese gjennom alle å se hva dem gjør. Er det ingen som vet hvilken spell som lager damage på magicka?
Arang Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Du har en Lesser Power som skader Magicka. Den heter Absorb Magic, og er den aller første på lista over Lesser Powers.
co2 Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 (endret) Nevermind, fikk det til Endret 24. april 2006 av co2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå