Gå til innhold

Trenger hjelp på GUN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet å spilt gun i helga på xbox

Men jeg får ikke til han siste bossen

Han tåler kuler og har sjønt jeg skal bruke sprengstoff for å drepe han. Men det blir alltid for lite :(

Noen som har ett godt tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom aldri så langt. Kom der jeg skulle ta over et sted der de "slemme" holdt til. Jeg hadde med noen menn og en kanon. Det var gøyalt.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

du må ta han med sprengstoff...kuler spreller av.... når han hiver dynamitt på deg trykk "c" og skyt den... så den sprenger idet han kaster den

Endret av KRAFortune
Skrevet
Kom aldri så langt. Kom der jeg skulle ta over et sted der de "slemme" holdt til. Jeg hadde med noen menn og en kanon. Det var gøyalt.

5973974[/snapback]

Vet!

Spille er genialt :D

Skrevet
du må ta han med sprengstoff...kuler spreller av.... når han hiver dynamitt på  deg trykk "c" og skyt den... så den sprenger idet han kaster den

5973989[/snapback]

Jeg spiller det på xbox. så er vell y der :p

Skrevet

Den bossfighten er jo todelt om jeg ikke husker helt feil. Når begge er på bakken skal du hive dynamitt på han i de vulkanhulene om jeg ikke husker feil akkurat i det han er på vei/i nærheten av dem. Så er det den delen da han er på en balkong og du er nede. Da bruker du haglen på han og deretter dynamitten for å sprenge de to søylene på venstre og høyre side tror jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...