VikinGz Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Har sittet å spilt gun i helga på xbox Men jeg får ikke til han siste bossen Han tåler kuler og har sjønt jeg skal bruke sprengstoff for å drepe han. Men det blir alltid for lite Noen som har ett godt tips?
nasir91 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kom aldri så langt. Kom der jeg skulle ta over et sted der de "slemme" holdt til. Jeg hadde med noen menn og en kanon. Det var gøyalt.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 (endret) du må ta han med sprengstoff...kuler spreller av.... når han hiver dynamitt på deg trykk "c" og skyt den... så den sprenger idet han kaster den Endret 23. april 2006 av KRAFortune
Bertelsen Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 SPOILER Du må få de steinene i taket til å dette ned på han, så du må skyte på de bombene han kaster, med en gang de er i luften.
VikinGz Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 Kom aldri så langt. Kom der jeg skulle ta over et sted der de "slemme" holdt til. Jeg hadde med noen menn og en kanon. Det var gøyalt. 5973974[/snapback] Vet! Spille er genialt
VikinGz Skrevet 23. april 2006 Forfatter Skrevet 23. april 2006 du må ta han med sprengstoff...kuler spreller av.... når han hiver dynamitt på deg trykk "c" og skyt den... så den sprenger idet han kaster den 5973989[/snapback] Jeg spiller det på xbox. så er vell y der
Wooho Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Den bossfighten er jo todelt om jeg ikke husker helt feil. Når begge er på bakken skal du hive dynamitt på han i de vulkanhulene om jeg ikke husker feil akkurat i det han er på vei/i nærheten av dem. Så er det den delen da han er på en balkong og du er nede. Da bruker du haglen på han og deretter dynamitten for å sprenge de to søylene på venstre og høyre side tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå