Gå til innhold

Ta opp film via data fra NRK Nett-tv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bare bruke WMRecorder?

Det programmet funker perfekt for å ta opp webtv streaming fra NRK.

Du får den samme kvaliteten som du får ved vanlig streaming...

5972912[/snapback]

 

Det at WMRecorder fungerer perfekt er en sannhet med modifikasjoner. Har selv brukt dette litt, men en er ikke garantert at en får ned alt. Det kan være deler av streamen som forsvinner (til forskjell fra vanlig downloading av filer). Problemer da er at lyd og bilde har en tendens til å bli bittelitt usynkronisert, noe er UTROLIG kjedelig!

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt problemer med WM Recorder og NRK, men tror det skyldes råmaterialet. For det hjelper ikke å laste det ned på nytt, feilen oppstår på samme sted hver gang, i de programmene jeg har hatt problemer med. Har ikke hatt slike problemer med TV2-programmer.

Lenke til kommentar
Jeg har også hatt problemer med WM Recorder og NRK, men tror det skyldes råmaterialet. For det hjelper ikke å laste det ned på nytt, feilen oppstår på samme sted hver gang, i de programmene jeg har hatt problemer med. Har ikke hatt slike problemer med TV2-programmer.

5978462[/snapback]

 

Hmmm...har opplevd problemer i to kategorier:

 

1. Store deler av materialet forsvinner i nedlastet fil - dette skylde båndbredde som regel

2. Små glitch i nedlastingen på samme sted - dette vet jeg ikke hva skyldes, det virker helt bra hvis en spiller det i Media Player

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...