Gå til innhold

Dreamfall blir bra!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjapt spørsmål, burde man spille dette spillet på Norsk eller Engelsk? Kanskje litt varierte meninger, men vil gjerne høre :)

6001522[/snapback]

Ettersom man visstnok kan skifte mellom språkene når man spiller, ville jeg begynt med norsk og eventuelt gått over til engelsk hvis morsmålet skulle bli uutholdelig.

Skjønner poenget med at folk vil prøve spillet før de bruker penger på å kjøpe noe de kanskje ikke liker, men å laste ned piratkopi er en stor synd mot det lille vi har av spillindustri her i Norge. Funcom skal hvertfall få mine penger (venter bare på lønning og råd til å kjøpe spillet)

Skrevet

Et spørsmål:

Dersom jeg innstalerer spillet på en pc, og det ikke funker å spille fordi pc'en er for dårlig, kan jeg da innstalere det på en annen pc? Eller er det en form for sperre for det? Noen som vet?

Skrevet (endret)

Oppfordrer alle som har tenkt å laste det ned til å la være; husk, støtter du norske FunCom (som de helt sikkert trenger) vil norsk spillindustri vokse, dvs. flere norske spill. Og så er det jo et bra spill og!

Jepp, vi har planer om å lage en oppfølger til Drømmefall. Den Lengste Reisen er definitivt ikke over ennå :-)

Weee!

Endret av Gargarath
Skrevet
Oppfordrer alle som har tenkt å laste det ned til å la være; husk, støtter du norske FunCom (som de helt sikkert trenger) vil norsk spillindustri vokse, dvs. flere norske spill. Og så er det jo et bra spill og!

Jepp, vi har planer om å lage en oppfølger til Drømmefall. Den Lengste Reisen er definitivt ikke over ennå :-)

Weee!

6004163[/snapback]

Jippi! :D

Skrevet

Ikke for å hi-jacke tråden, men orket bare ikke lage en helt ny tråd for å spørre. Noen andre som har problemer med Dreamfall? Får spille en stund helt til pc'en krasjer, og jeg må restarte. Prøvd endel ganger nå, tenkte kanskje det var varmeproblem, så jeg skrudde ned innstillingene og åpnet vinduet litt, fikk spille litt lengre da, men jeg vet ikke. Har forøvrig X800pro og 3400+ a64. :hrm:

Skrevet
Ikke for å hi-jacke tråden, men orket bare ikke lage en helt ny tråd for å spørre. Noen andre som har problemer med Dreamfall? Får spille en stund helt til pc'en krasjer, og jeg må restarte. Prøvd endel ganger nå, tenkte kanskje det var varmeproblem, så jeg skrudde ned innstillingene og åpnet vinduet litt, fikk spille litt lengre da, men jeg vet ikke. Har forøvrig X800pro og 3400+ a64.  :hrm:

6012302[/snapback]

Hm, jeg kan ikke svare deg, men du kan alltids prøve her:

http://www.drommefall.net/forum/viewforum....45ffbc5ac1ea22e

...eller her...:

http://forums.longestjourney.com/forumdisplay.php?f=14

...eller rett og slett sende en mail hit:

[email protected]

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...