Vagaprog Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hvor mange her er det som har tenkt å laste ned dreamfall?
Khalifen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ikke jeg iallefall. FunCom må man støtte Dessuten så er de flinke til å lage gode spill!
beloeng Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Jeg skal på butikken og kjøpe i morgen den dag! Hvis det har kommet riktignok
Dr. Mobius Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det skal selvfølgelig kjøpes. Noe annet ville være en voldtekt av Funcom. De fortjener hver krone de får.
beloeng Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Fin anmeldelse/artikkel hos gamer.no: http://gamer.no/omtale/pc/drommefall/25644
The Stig Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Kjapt spørsmål, burde man spille dette spillet på Norsk eller Engelsk? Kanskje litt varierte meninger, men vil gjerne høre
pordey2 Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Kjapt spørsmål, burde man spille dette spillet på Norsk eller Engelsk? Kanskje litt varierte meninger, men vil gjerne høre 6001522[/snapback] Ettersom man visstnok kan skifte mellom språkene når man spiller, ville jeg begynt med norsk og eventuelt gått over til engelsk hvis morsmålet skulle bli uutholdelig. Skjønner poenget med at folk vil prøve spillet før de bruker penger på å kjøpe noe de kanskje ikke liker, men å laste ned piratkopi er en stor synd mot det lille vi har av spillindustri her i Norge. Funcom skal hvertfall få mine penger (venter bare på lønning og råd til å kjøpe spillet)
beloeng Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Et spørsmål: Dersom jeg innstalerer spillet på en pc, og det ikke funker å spille fordi pc'en er for dårlig, kan jeg da innstalere det på en annen pc? Eller er det en form for sperre for det? Noen som vet?
beloeng Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Nettmøte NÅ: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/04/25/464435.html
Gargarath Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 (endret) Oppfordrer alle som har tenkt å laste det ned til å la være; husk, støtter du norske FunCom (som de helt sikkert trenger) vil norsk spillindustri vokse, dvs. flere norske spill. Og så er det jo et bra spill og! Jepp, vi har planer om å lage en oppfølger til Drømmefall. Den Lengste Reisen er definitivt ikke over ennå :-) Weee! Endret 28. april 2006 av Gargarath
beloeng Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Noen som har kjøpt spillet ennå? Selv tenker jeg å vente til LE kommer.. På tirsdag, tror jeg..
MacDude Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Oppfordrer alle som har tenkt å laste det ned til å la være; husk, støtter du norske FunCom (som de helt sikkert trenger) vil norsk spillindustri vokse, dvs. flere norske spill. Og så er det jo et bra spill og! Jepp, vi har planer om å lage en oppfølger til Drømmefall. Den Lengste Reisen er definitivt ikke over ennå :-) Weee! 6004163[/snapback] Jippi!
Prizefighter Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Ikke for å hi-jacke tråden, men orket bare ikke lage en helt ny tråd for å spørre. Noen andre som har problemer med Dreamfall? Får spille en stund helt til pc'en krasjer, og jeg må restarte. Prøvd endel ganger nå, tenkte kanskje det var varmeproblem, så jeg skrudde ned innstillingene og åpnet vinduet litt, fikk spille litt lengre da, men jeg vet ikke. Har forøvrig X800pro og 3400+ a64.
beloeng Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Ikke for å hi-jacke tråden, men orket bare ikke lage en helt ny tråd for å spørre. Noen andre som har problemer med Dreamfall? Får spille en stund helt til pc'en krasjer, og jeg må restarte. Prøvd endel ganger nå, tenkte kanskje det var varmeproblem, så jeg skrudde ned innstillingene og åpnet vinduet litt, fikk spille litt lengre da, men jeg vet ikke. Har forøvrig X800pro og 3400+ a64. 6012302[/snapback] Hm, jeg kan ikke svare deg, men du kan alltids prøve her: http://www.drommefall.net/forum/viewforum....45ffbc5ac1ea22e ...eller her...: http://forums.longestjourney.com/forumdisplay.php?f=14 ...eller rett og slett sende en mail hit: [email protected] [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå