Ksungam Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Når jeg prøver å sette på delay på undertekstene så enten blir det helt borte, eller så blir det ingen endring. Noen som vet hva som må gjøres? Eventuelt andre programmer jeg kan bruke? Jeg har VobSub til media player, kan man sette på delay på den? Endret 22. april 2006 av ZiroN
Rampage Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 men trenger subtitles? =/ getenglishskills magnuus
ManagHead Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Og om det ikke er engelsk? Mange filmer som vertfall har innslag av annet språk (japansk/kinesisk f.eks., noe som ikke er like lett å forstå).
Rampage Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Og om det ikke er engelsk? Mange filmer som vertfall har innslag av annet språk (japansk/kinesisk f.eks., noe som ikke er like lett å forstå). 5969116[/snapback] Så er det jo muligheter med kontakt utenom dette forumet og gutten vil se goodfellas...
Ksungam Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Er jo flink i engelsk da, men den mafia-engelsken er litt vanskelig å forstå noen ganger. Hadde vært kjekt med subtitles...
halnes1 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Du får prøve jetAudio den synes jeg funker bra http://www.jetaudio.com/
trygveaa Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Subtitle Workshop funker bra til å gjøre det. Bare trykk: edit -> timings -> set delay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå