capy Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Tenkte jeg skulle brenne en CD-R men vil brenne den på lavere hastighet enn 8X. Er dette mulig? virker som at det er firmwarestyrt, for både Nero og Alcohol kommer opp med 8X som treigeste alternativ.
meanbean Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det kan virke fom det er firmware styrt ja Er ikkje noke problem å brenne cd-r på 8x. Men du kan kjøre Valider data etter på for å kontrollere resultatet
deep750 Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 hva er peonget med å brenne på så lav hastighet?
meanbean Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Vis en cd plate skal brukes i billige bil spillere så må en ofte brenne på lav hastigheit. Hva grunnen er det veit eg ikkje men det har alltid vert sånn på min bilspiller (gammel Sony) Vis eg skal brenne en backup til hifi anlegget som skal brukes en del ser eg ikkje noke poeng i å gasse på med full spiker (48x) bare for å spare et par minutter på ei plate som skal brukes et utall ganger
capy Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 har en spiller som er litt kresen ja:) alcohol lagde bare rot for spilleren, men Nero klarte å lage musikk. trodde ikke det skulle være så stor forskjell på disse programmene når det gjalt data+audio cd. Uansett funket det altså med nero og 8X, selv om jeg gjerne skulle kunne velge 6X og 4X.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå