DezTruckTor Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Hva er det beste melee våpenet til hunters? Jeg har et par kanditater selv: AQ 40: - Barb of the Sand Reaver BWL: - Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood - Doom's Edge - Chromatically Tempered Sword - Dragonfang Blade ZG: - The Twin Blades of Hakkari - Zin'rokh, Destroyer of Worlds - Fang of the Faceless UBRS: - Dal'Rend's Arms Guilden min farmer BWL atm, og skal snart begynne på AQ. Er det et bra våpen jeg har glemt? Er survival speccet (0/21/30). Hvilket bør jeg går for?
Lord Hassan Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Brutality Blade og Corehound tooth er vel ikke helt dumme våpen heller?
different Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 BWL- Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood - Chromatically Tempered Sword - Dragonfang Blade Du bør ikke tenke på noen av de før alle rogue's \ warrior's har en, imo Men du er jo Hunter - ta akkuratt det du vil...
ugotabanana Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Barb of the Sand Reaver med 25 Agility enchant eller Fang of the faceless og Core Hound Tooth med 2x 15 agility Er vell noe av det bedre du kan finne på ta Endret 22. april 2006 av brutti
Skarstard Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg vil si at Barb of the Sand Reaver helt klart er det beste. Det har 41 agi, noe som nesten tilsvarer 1% crit, og jeg vil tro at trege våpen er å foretrekke for hunter (eller gjorde weaponspeed-normalizaton slutt på det?).
Myx Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) Jeg vil si at Barb of the Sand Reaver helt klart er det beste. Det har 41 agi, noe som nesten tilsvarer 1% crit, og jeg vil tro at trege våpen er å foretrekke for hunter (eller gjorde weaponspeed-normalizaton slutt på det?). 5966131[/snapback] Weapon speed normalization var kun for ranged special attacks, slik som aimed shot og multishot. For autoshot regnes det fortsatt ut etter gamlemåten, og jeg tror det ikke er normalisert attack speed for melee attacks heller. Ellers bør man også ta en titt for Barbarous Blade fra DM Tribute. 1%crit og 60 attack power, og slenger man på en +25 agi her, så begynner vi å snakke. Edit: Glemte også http://thottbot.com/?i=53333 som jeg tror dropper fra en av disse nye summon-bossene for tier 0.5 set. Endret 22. april 2006 av mythix
Sigga Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 http://thottbot.com/?i=53333 gimper deg på stamina.
Luchy Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Thekals Grasp Arlokks Grasp begge disse er fra ZG. Utrolig brae våpen hvis du spør meg
XaF Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Barb of the Sand Reaver er det beste huntervåpent for hunter så langt i spillet.. Du vill få 132 RAP (Med 25 agi enchant) og 1(?)% critt, de 310 HP'ene du får er ikke ille de heller..
Wallaboy Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Siden du er survival speccet bør du gå for Barb of the sand reaver, siden du får ekstra agility p.g.a Lightning Reflexes
ugotabanana Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Silithid Claw er vell kanskje den beste Main Hand våpnet en hunter kan finne.
DoNotWant Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Selv om de ikke er best i spillet, så holder dual Bone Slicing Hatchet lenge. Med 15 agi enchant, så kommer en opp i 56agi aka 112AP og 1%crit. Skitgode våpen. Er ikke noe vits å kaste bort dkp på bedre melee våpen før du har annet gear på plass.
PSV Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Må si meg enig i det siste der. Jeg klarer meg flott med mine 2 bone slicing hatchets
MrLee Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 hijacker denne tråden litt: hva er de billigste melee våpnene med + på crit chance for hunter? helst noe du kan ha to av, eller to våpen du kan bruke sammen?
Myx Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 hijacker denne tråden litt: hva er de billigste melee våpnene med + på crit chance for hunter? helst noe du kan ha to av, eller to våpen du kan bruke sammen? 5970791[/snapback] Jeg tipper 2x Dawns edge
DoNotWant Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 hijacker denne tråden litt: hva er de billigste melee våpnene med + på crit chance for hunter? helst noe du kan ha to av, eller to våpen du kan bruke sammen? 5970791[/snapback] Dawn's edge vil jeg tippe. Hvis du er level 60 og ikke _må_ ha crit chance, så ville jeg uten tvil gått for 2*Bone slicing hatchet. Attack power lønner seg mer enn hva crit chance gjør for pve i alle fall. 2*BSH med 15agi på begge: 56agi(112AP,1%crit, bonus til dodge og whatnot..) 10stam (100hp) 2*Dawn's edge med 15agi på begge: 30agi(0,5%crit, dodge osv..) 2%crit Om du virkelig vil ha crit våpen, så finnes Barbarous blade også. 2h sword 60AP 1%crit så kan du putte på 25 agi der, så har du en blanding av BSH og dawn's edge. Jeg kan ikke fatte hvorfor så mange huntere absolutt kjører crit gear. Jo mindre AP, jo mindre damage gjør crits.
Rata101 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Første plass: Barb of the Sand Reaver Andre plass: 2x Dragonfang Blade Maks agi enchant på såklart. Hands down, teh winnars.
StorPeder Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Attackpower, og da helst gjennom agility, er vel og bra. Men jeg testa en ting i AV en dag. Jeg tok av alt equip utenom Goblin Rocket Helm, Guild- tabard, melee- våpen, ranged våpen og beltet. Jeg hadde vel noe sånt som 500RAP igjen da. Allikevel kunne jeg critte opp i 2000- tallet, slå andre hunters 1vs1, og generelt fremdeles gjøre god damage! Av alle hunterne i guildet er jeg den med lavest RAP. Allikevel var jeg nummer 1 på damagelista i forrige MC- run. Jeg gjør alltid mest damage av hunterne! Så derfor begynner jeg å mene at crit er bedre en attackpower, og hvertfall DE er bedre en BSH (I tillegg har jeg gjort 23 Baron- runs med kun 1 drop ) ! Forresten. Den hunteren som gjør nest mest skade har 0/21/30 - build. Og noe sånt som 1650 RAP buffed. Jeg har 0/31/20- build og 1250~ish RAP buffed. Jeg critter oftere og med mere skade!
Rata101 Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Kult nok kristteo, men blir mye ukjente faktorer i det du sier. Skills har faktisk mye å si. Hvis de andre hunterne slacker/ikke har peil, så er det lett å gjøre mere skade med dårligere utstyr. Crits gjør mye skade, men lager også mye aggro. Den beste hunteren er den som gjør decent dps, aldri trekker aggro og skjeldent trenger heals, imo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå