Holmgang Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hei Er det noen som har tips om et bra nedlastingsprogram som ikke har spyware og virus? Jeg tenker å bruke det bare til å laste ned en og en sang. På forhånd takk:)
Vindstille Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Hei Er det noen som har tips om et bra nedlastingsprogram som ikke har spyware og virus? Jeg tenker å bruke det bare til å laste ned en og en sang. På forhånd takk:) 5963436[/snapback] Har du lest rettningslinjene? Det er ulovlig å komme med slik informasjon på dette forumet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 21. april 2006 av JonT
ze5400 Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Selv om jeg er enig i at smørsmålet virker suspekt vil jeg minne om at det også går ann å bruke nedlastingsprogs til å laste ned lovlig materiale. (F.eks diverse dj's som bruker fildeling til å spre "seg") Bryter jeg reglene hvis jeg sier f.eks shareaza??
shizz kebab Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Bryter jeg reglene hvis jeg sier f.eks shareaza?? 5963621[/snapback] Det tviler jeg på. Slike programmer er fullt lovlige, og det er derfor de ikke kan legges ned. Det er bare brukerne som sprer ulovlig materiale der. Selv er jeg storfornøyd med Limewire. (Har Limewire PRO, men begge er bra.)
Goscinny Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 (endret) LimeWire til gratis og ulisensierte småfiler og musikk. Azerus eller Utorrent til gratis og ulisensierte programmer og filmer. EDIT: Leif Endret 22. april 2006 av Goscinny
Kadmium Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 LimeWire, og Azureus (evt. annen BitTorrent-klient) funker greit. Dersom du har litt peiling, kan du bruke en hvilken som helst DC-klient.
Vindstille Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 LimeWire, og Azureus (evt. annen BitTorrent-klient) funker greit.Dersom du har litt peiling, kan du bruke en hvilken som helst DC-klient. 5966587[/snapback] Til BitTorrent kan også bruke Opera 9 beta. BitTorrent.com har en fin søkemotor som du kan bruke til å finne torrents. Den skal etterhvert utvikles sånn at den filtrer ut ulovlig matrialet. (Resultat etter et forlik med musikkbransen som krevde at søkemoten skulle stenge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå