pgdx Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Et meget obskurt problem dette her. Sitter på jobb med min Ubuntu 5.10 (Breezy Badger) og tenkte jeg skulle sjekke min egen webside i konqueror etter å ha lagt inn noe greier via Mozilla Firefox. Men så kræsjet konqueror. Og ikke bare én gang. Den gjør det hver eneste gang! Jeg kommer til "4 images og 5 loaded", men så feiler den. Screenshots: Første Andre Tredje Noen som vet hva den trigger på? Det skjer kun på forsiden... Edit: La inn lenker istedenfor bilder, de var gjerne litt store Endret 21. april 2006 av drange
olear Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Testet med Konqueror 3.4.2 og 3.5.2, fungerte fint her iallefall. Tror nok synderen din er : <p><object><br> <param name="movie" value="wp-images/wmf-movie.wmv"> <p>Last ned filen <a href="wp-images/wmf-movie.wmv">wmf-movie</a></p> Endret 21. april 2006 av olear
pgdx Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 At jeg ikke tenkte på den... Jaja, der røk ihvertfall den. Takk for hjelpen, olear!
kyrsjo Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Har du installert gstreamer? Virker som om noe er gæli med den...
pgdx Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Alt er installert, ja. Tror jeg venter noen år med å bruke object-elementet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå