Gå til innhold

WoW konto sletta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke som jeg vet.

 

Er en del som har trodd at kontoen deres var sletta helt til de oppdaget at de prøvde å logge seg på www.worldofwacraft.com istedet for www.wow-erurope.com.

 

Men kontoen din blir slettet etter omtrent 6 måneder om du kanselerer kontoen din.

Lenke til kommentar
Ikke som jeg vet.

 

Er en del som har trodd at kontoen deres var sletta helt til de oppdaget at de prøvde å logge seg på www.worldofwacraft.com istedet for www.wow-erurope.com.

 

Men kontoen din blir slettet etter omtrent 6 måneder om du kanselerer kontoen din.

5958407[/snapback]

 

det er ikke det jeg mener. jeg får ikke spilt WoW

Lenke til kommentar
Ikke som jeg vet.

 

Er en del som har trodd at kontoen deres var sletta helt til de oppdaget at de prøvde å logge seg på www.worldofwacraft.com istedet for www.wow-erurope.com.

 

Men kontoen din blir slettet etter omtrent 6 måneder om du kanselerer kontoen din.

5958407[/snapback]

 

det er ikke det jeg mener. jeg får ikke spilt WoW

5958454[/snapback]

hacket? , har ikke betalt? , mistet passord? forkalr mer

Lenke til kommentar
Ikke som jeg vet.

 

Er en del som har trodd at kontoen deres var sletta helt til de oppdaget at de prøvde å logge seg på www.worldofwacraft.com istedet for www.wow-erurope.com.

 

Men kontoen din blir slettet etter omtrent 6 måneder om du kanselerer kontoen din.

5958407[/snapback]

 

det er ikke det jeg mener. jeg får ikke spilt WoW

5958454[/snapback]

Forklar "får ikke spilt WoW".

 

Som i at spillet ikke starter? Eller at du ikke finner kontoen din på wow-sidene? Eller at du får feil pass/brukernavn når du skal logge deg inn i selve spillet?

Lenke til kommentar

altså... jeg kan brukernavnet mitt, jeg kan passordet mitt, men når jeg prøver å logge inn så står det det som det pleier å stå når du har skrivi passordet feil eller no (jeg veit jeg skreiv det riktig etter en del forsøk). så jeg prøvde å ta "account managment" på wow-europe og da kom jeg ikke inn, så jeg valgte "forgot username" så måtte jeg skrive inn e-mailen min... da stod det at det ikke eksisterte en wow-konto med den e-mail adressen.

Lenke til kommentar
altså... jeg kan brukernavnet mitt, jeg kan passordet mitt, men når jeg prøver å logge inn så står det det som det pleier å stå når du har skrivi passordet feil eller no (jeg veit jeg skreiv det riktig etter en del forsøk). så jeg prøvde å ta "account managment" på wow-europe og da kom jeg ikke inn, så jeg valgte "forgot username" så måtte jeg skrive inn e-mailen min... da stod det at det ikke eksisterte en wow-konto med den e-mail adressen.

5958523[/snapback]

Og du kunne logge inn uten problemer dagen før?

 

Send en mail til Blizzard da.

Lenke til kommentar
altså... jeg kan brukernavnet mitt, jeg kan passordet mitt, men når jeg prøver å logge inn så står det det som det pleier å stå når du har skrivi passordet feil eller no (jeg veit jeg skreiv det riktig etter en del forsøk). så jeg prøvde å ta "account managment" på wow-europe og da kom jeg ikke inn, så jeg valgte "forgot username" så måtte jeg skrive inn e-mailen min... da stod det at det ikke eksisterte en wow-konto med den e-mail adressen.

5958523[/snapback]

 

Den dustete "forgot username" saken er det Blizzard som har rota med. Hvis du trykker på den hos wow-europe, så havner du på "forgot username"-siden til WoW USA, og ikke WoW Europe. Og da er det kanskje ikke så rart at den ikke finner brukernavnet ditt (hvis du ikke er rar som meg og har en US-konto).

 

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...