Gå til innhold

Lurer på litt om GW :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har ikke vanlig GW men kan jeg bare kjøpe factions og spille da?

5981489[/snapback]

Ja det kan du :):)

http://guildwars.com/support/faq/guildwarsfactions-faq.php

Is there separate content in each game, Guild Wars and Guild Wars Factions?

Yes. It is possible for a player to enjoy the contents of either game without purchasing the other. Players who have both games may have their characters travel back and forth at will between the continents of Tyria and Cantha. And naturally, there will be content that spans the two games that will make having both campaigns very appealing.

Endret av MongoMan
Skrevet (endret)

Ok tusentakk men man kan være alle klassene vel? Hvis så noen som har peiling på hva som er bra 2 profession til assasin? :blush:

Unskyld for alt maset :p

Endret av Straw
Skrevet

Ja,man kan være alle classene..det eneste som er litt dritt er at man kan bare ha 4 characters slots i gw. så når man har 4 charrs i gw så må man delete en charr og og bygge charr fra nytt..

men vil tippe assasin/monk er bra kombo.. ellers så kan man jo ta assasin/fire elem

så man kan bruke melee og long range..

ska teste disse komboene når jeg får GWF CE :thumbup:

Skrevet
Ja,man kan være alle classene..det eneste som er litt dritt er at man kan bare ha 4 characters slots i gw. så når man har 4 charrs i gw så må man delete en charr og og bygge charr fra nytt..

men vil tippe assasin/monk er bra kombo.. ellers så kan man jo ta assasin/fire elem

ska teste disse komboene når jeg får GWF CE  :thumbup:

6003129[/snapback]

assasin/elementalist kan bli veldig vanskelig, pga energy mangel;P prøvde en gang en w/e men det gikk til helvete :p ville vel heller ta a/r, a/m eller a/w :thumbup:

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet (endret)

ska teste disse komboene når jeg får GWF CE  :thumbup:

6003129[/snapback]

assasin/elementalist kan bli veldig vanskelig, pga energy mangel;P prøvde en gang en w/e men det gikk til helvete :p ville vel heller ta a/r, a/m eller a/w :thumbup:

6031972[/snapback]

Blir iallefall lite energimangel med R/A :D Prøvde meg forøvrig på en R/W en gang, men det var ikke nok attacks som krevde energi utenfor strength-attribute :cry:

Endret av Slettet+214asdf125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...