NexT_GeN Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hei Jeg skal kjøpe ett av disse kortene, men valgets kvaler har satt inn Promise FastTrak SX8300 8P SATA 300 RAID5, 64 MB RAM, NCQ/TCQ, PCI-X eller Promise SuperTrak EX8300 8P SATA 300 RAID5/RAID6, NCQ/TCQ, PCI-X Trist HW.NO ikke har testet disse.. noen som har noe god input og komme med? NG
MirMic Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hei, Er en stolt eier av Promise SuperTrak EX8350 PCIe x4 her ikke hadt det så vel dig lenge så jag har ikke fått testet ut alt ennå. Men det jeg har testet hitil er jeg veldig fornøyd med. Linken under kan kansje hjelpe ikke akkurat ditt kort men nære. SuperTrak EX8350 PCIe X4
NexT_GeN Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Ok, høres bra ut. Du legger kanskje ut litt info etter hvert som du får testet mere, er mest interesert i stabilitet og at dem enkelte funksjonen fungerer som forventet, ytelsen regner jeg med blir godt brukbar uansett (håper) :-)
Bootsy Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg har også SuperTrak EX8350 PCIe (som jeg har forstått er PCIe versjonen av EX8300). Jeg har ikke kjørt noen tester på hastighet men du kan finne noen resultater her, det ligger også en tråd om den på Storage Review. Er godt fornøyd med den så langt men den passive kjøleren blir veldig varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå