Gå til innhold

Problemer med shammy totems?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis du noen gang skulle ha problemer med totemts til shamaner er det bare å kopiere denne teksten og legge den inn i en macro...er du ikke druid så tar du et annet isntant cast spell som du har som bruker lite mana:

/target Earthb

/target Flameto

/target Fire N

/target Grace o

/target Groundi

/target Healing S

/target Magm

/target Mana

/target Poiso

/target Seari

/target Sentr

/target Stone

/target Strength o

/target Trem

/target Wind

/cast Moonfire(Rank 1)

Jeg vet ikke om den er så veldig effektiv i mass battels pga at kanskje noen har navn som kan blir targetted med noen av de overnevnte /target men det burde funke i 1v1 pvp :) Jeg lagde den selv og håpe rdne vil hjelpe....har fått meg ut av kinkige situasjoner før

Endret av Sebboblaster
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du noen gang skulle ha problemer med totemts til shamaner er det bare å kopiere denne teksten og legge den inn i en macro...er du ikke druid så tar du et annet isntant cast spell som du har som bruker lite mana:

/target Earthb

/target Flameto

/target Fire N

/target Grace o

/target Groundi

/target Healing S

/target Magm

/target Mana

/target Poiso

/target Seari

/target Sentr

/target Stone

/target Strength o

/target Trem

/target Wind

/cast Moonfire(Rank 1)

Jeg vet ikke om den er så veldig effektiv i mass battels pga at kanskje noen har navn som kan blir targetted med noen av de overnevnte /target men det burde funke i 1v1 pvp :) Jeg lagde den selv og håpe rdne vil hjelpe....har fått meg ut av kinkige situasjoner før

5951617[/snapback]

Det blir litt for mange macros for meg, men det fungerer sikkert kjempefint. Må egentlig prøves, og hater totems, så takk for rådet.

Skrevet
hahah og 10 feilmeldinger  på skjermen hver gang du bruker den :p

NEI, 14 BLIR DET...

5953500[/snapback]

Du får jo tak i addons som fjerner slike meldinger da. ;)

Bra macro detta!

Skrevet

Goretusk, den macroen er noe av det letteste som finns.. Bare target og cast inni der, ingen scripts.. :)

Er ikke vanskelig å lage den der selv nei :p

Elsker selfdispel macroen min med priesten min,

/Target <urnick>

/cast Dispel Magic(Rank2)

/Script TargetLastTarget()

Dispeller deg uten at du mister targeten din :>

Skrevet

Problemet vis du skal slå i stykker alle totems shaman setter opp, har han muligheten å så deg i mens. å det koster ikke mye mana å sette opp disse totems igjen. Men klart en bra marco det der. :)

Skrevet

/script UseInventoryItem(14);
/script CastSpellByName("Arcane Power");
/script SpellStopCasting("Arcane Power");
/script CastSpellbyName("Presence of Mind");
/script SpellStopCasting("Presence of Mind");
/script CastSpellByName("Pyroblast");
/script SpellStopCasting("Pyroblast");

yndlingsmacroen min <3

(er ikke sikker på om den er akkurat sånn, sitter på skolen)

Skrevet
Problemet vis du skal slå i stykker alle totems shaman setter opp, har han muligheten å så deg i mens. å det koster ikke mye mana å sette opp disse totems igjen. Men klart en bra marco det der. :)

5953730[/snapback]

okej..

Moonfire(rank1) 25mana

Searing Totem(rank6) 265mana

bare ca 10 ganger så mye mana ;)

Skrevet (endret)

5953730[/snapback]

okej..

Moonfire(rank1) 25mana

Searing Totem(rank6) 265mana

bare ca 10 ganger så mye mana ;)

5953757[/snapback]

Nå bruker jeg ikke fire totems så mye i pvp. Men med tanke på at vi kan ha over 5000 i mana. Kan jeg slå deg for over 1000hp med earthchock eller frostchock 2 ganger mens du slå ut mine totems. etterpå kan jeg sette opp nye :)

Men som sagt det kommer helt an på hvordan shamanen er bygd opp.

Den som er best til å ta ut totems er vel Rogue som kan bruke spell som får meg til å stå stille 10 sec for å så ta ut totemene mine.

Endret av xanth0s
Skrevet

Hvis det er en macro skal jeg prøve når jeg kommer hjem, men akkurat nå sitter jeg på skolen.

Er drittlei av shaman totems som slower i bg fordi jeg er druid.

Skrevet
Nå bruker jeg ikke fire totems så mye i pvp. Men med tanke på at vi kan ha over 5000 i mana. Kan jeg slå deg for over 1000hp med earthchock eller frostchock 2 ganger mens du slå ut mine totems. etterpå kan jeg sette opp nye :)

Den som er best til å ta ut totems er vel Rogue som kan bruke spell som får meg til å stå stille 10 sec for å så ta ut totemene mine.

5953882[/snapback]

måtte ta en totem som bruker mye mana da vettu :p

grounding totem bruker jo bare 80 mana (tror jeg) og det er den som e værst

Skrevet

5953882[/snapback]

måtte ta en totem som bruker mye mana da vettu :p

grounding totem bruker jo bare 80 mana (tror jeg) og det er den som e værst

5954027[/snapback]

Synd er er så lang cooldown på grounding totem :p

Skrevet
Goretusk, den macroen er noe av det letteste som finns.. Bare target og cast inni der, ingen scripts.. :)

Er ikke vanskelig å lage den der selv nei :p

Elsker selfdispel macroen min med priesten min,

/Target <urnick>

/cast Dispel Magic(Rank2)

/Script TargetLastTarget()

Dispeller deg uten at du mister targeten din :>

5953639[/snapback]

Kan jo like gjerne bruke rSelfcast Helt supert addon. Et av de få "must have" addon.
Skrevet

Denne totemen er jo også ganske morsom mot noob-shamans, blir ofte ganske sjokka når man får ned totemene nesten med en gang. Hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...