Xarus Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Er det egentlig noen som har noe info/bilde om flying mount på burning crusade?.. er sinnsykt spent på hvordan det skal bli.. får horde ett felles flyge dyr? og ally ett annet?? eller blir det sånn som på valig mount?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Blir sikkert bare en eller annen greie som flyr såvidt over bakken, men fungerer som vanlig mounts.
Theoneask Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Blir sikkert bare en eller annen greie som flyr såvidt over bakken, men fungerer som vanlig mounts. 5951313[/snapback] Neei, trur nok ikkje det.. Synts å huska å ha sett bilde, og der var no fuglen høgt oppe i lufta Men husker ikkje kor det bilde var.. Mest sannsynleg ein plass innpå blizzard.
AT1S Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Egentlig tviler jeg på om den kan fly høy, for da kan man sikkert finne en måte å komme unna med fjellklatring. *men håper* Gleder meg til flying mount anyways
Reached Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja det blir gøy! Hunter som skal stikke av. Feign death + freezing trap. når han er ute av combat kan han fly bort. Riiiight Blir nok sånn rett-over-bakken ting
AT1S Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja det blir gøy!Hunter som skal stikke av. Feign death + freezing trap. når han er ute av combat kan han fly bort. Riiiight Blir nok sånn rett-over-bakken ting 5951401[/snapback] Tror det jeg å. Ville egentlig vært for bra å bare fly høy opp i lufta så ingen kan ta deg. Verken ranged eller vanlig.
Laughing Madcap Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Tror det blir en dyr mount som flyger rett over bakken som hjelper deg over vann og annet farlig terreng+ at den går mye fortere.
Amon Amarth Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Skal vistnok være questline for å få den... anyway for å pirke, det heter "Flying Mount i BC". Ikke på, fordi de flygende dyrene kommer ikke til å fly oppå spillet eller oppå esken til spillet
AT1S Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Skal det være quests kommer de sikkert til å ta år.
Reached Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Og koste mye. se på tier 0.5 questete >< det er bare ikkeno i forhold til flying mounts
Xarus Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Mange gode teorier her tror nåkk den med at man flyr et lite stykke over bakken er mest realistisk.. uansett blir det kult.. tipper den kommer til å koste 1000g..
John Keats Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Mange gode teorier her tror nåkk den med at man flyr et lite stykke over bakken er mest realistisk.. uansett blir det kult.. tipper den kommer til å koste 1000g.. 5951693[/snapback] det hadde vært billig
Reached Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Yup. samme som en valig epic mount hadde vært billig.
Moff Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 har hørt at det skal gå an å fly over vann o.O 5951377[/snapback] Næhæææi... Den stopper jo når den har vann under seg. Har du ikke sett fugler? som stopper. De kan jo ikkefly OVER vann
Xarus Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Hva om de kan få fugleinnfluensa?!! det hadde vært fryktelig korny..
Dxbb Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Quote fra Wow-Europe: New flying mounts in Outland. Husker ikke hvor jeg så resten, men av det jeg las en annen plass fekk vi flygemount via quest, og den kan bare brukes i Outland's. Skal prøve å finne mer om dette. Edit: Fant litt mer på Wikipedia : A flying mount will be obtainable at level 70, after completing repeatable quests, which will be usable only in Outland. Some of the areas in the Outland will only be reachable with this mount. Endret 19. april 2006 av Dxbb
John Keats Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Quote fra Wow-Europe: New flying mounts in Outland. Husker ikke hvor jeg så resten, men av det jeg las en annen plass fekk vi flygemount via quest, og den kan bare brukes i Outland's. Skal prøve å finne mer om dette. Edit: Fant litt mer på Wikipedia : A flying mount will be obtainable at level 70, after completing repeatable quests, which will be usable only in Outland. Some of the areas in the Outland will only be reachable with this mount. 5951773[/snapback] så for å spille alt man har betalt for må man bruke flere timer på å farme farme farme repeatable quester
nd4spd Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 "After completing repeatable quests." Hmm, høres ut som noe som kan bli langtekkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå