Empire of the Sub Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Hei! har nettopp startet med dette spillet og det eneste jeg skjønner hittil er ikke mye. Hvordan man dreper og hvordan man segler/kjøper er vel det meste. Hva burde jeg starte med? Selge all driten og kjøpe noe bra, utforske og finne ut ting selv eller få et par tips og tricks her som kan hjelpe meg på veien? Takk. Edit; The Elder Scrolls; Oblivion ! Endret 19. april 2006 av jhj
Sirius Cobra Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg anbefaler å lese manualen (som man bør gjøre med alle spill).
Veni Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 start med å snakke med noen folk i de byene du kommer til da vil du etter hvert få noen oppdrag da er det bare å "gjøre" oppdraget :!: (hvis du skjønner) etter at du har gjort noen oppdrag vil du skjønne mer å mer av spillet hvis du ikke gidder å gjøre noen oppdrag kan du jo altids bare vanke rundt i den enorme verdenen å gjør det du har lyst til
Tøffe-Tetra Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 jeg er noob i spillet jeg også. har løpt litt rundt, tatt noen main quests. personlig er jeg en extreme fungamer og bryr meg lite om hvor bra character jeg har osv. er bare å gjøre akkurat det du vil. hvis du prater med folk finner du alltid noe å gjøre. fange fisk, drepe monstre osv. dette fikser du
Tommy T Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Mitt råd: Les manualen (hvis du gidder, jeg leste den aldri :!: ) Ellers kan du jo lese litt i forumet her, da blir du nok litt klokere.
Caps-Lock Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Har kommet opp til et tårn innenfor den gaten som du kommer til oblivion(for å finne en eller annen Martin) og har snakket med en fyr oppi det tårnet og fikk en nøkkel. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre no
Caps-Lock Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er main Questet hvis dokkar ikke forstod det...
Stifi Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 (endret) Gank alle folka du ser. Det er mitt råd! Endret 20. april 2006 av elfag
Empire of the Sub Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Fant hjemmet til The Grey Fox og stjelte en diamant av han, verdt 100G Woohoo
stekri88 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Snakk mye med folk, og spør etter rykter... Å bryte seg inn og stjele ting kan også gi mye penger men da må du bli med i thives guild...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå